<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äntligen kommer det lite snö hurra va tråkigt !! tror ta mig fan jag bryter ihop på denna vinter. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snö?? nä, här är det solsken och gräset börjar växa.. Min 10 åriga grabb har kört moppe idag, Crescent 1237 och det gick bra utan vurpor. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förbannade skitväder!!!! Får hoppas på att det blir varmt och att snön smälter bort..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja rätt mysigt är det här iaf.. knallsol å några plusgrader vit gnistrande meterdjup snö flongny skoter me 144" matta 44mm kamhöjd full tank thermosen proppad me kaffe å 4 wienerbröd i unikan..
Hade kunnat vara verklighet om jag nu inte lovat att stå i garaget å hjälpa folk <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:tja rätt mysigt är det här iaf.. knallsol å några plusgrader vit gnistrande meterdjup snö flongny skoter me 144" matta 44mm kamhöjd full tank thermosen proppad me kaffe å 4 wienerbröd i unikan..
Hade kunnat vara verklighet om jag nu inte lovat att stå i garaget å hjälpa folk
Synd om dej doktorn men allt för patienterna, och deras ägare <!-- </EdIndex> --></div>