Fått någon snö?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sorry Niklas saab är inte längre Gms...dessutom tycker ju inte jag att saab är skit en mycket trevlig bil att åka i enligt min åsikt, har kört ford i 31 år jag lovar att jag inte saknar det märket ett dugg..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har haftmini o åkt i o de var absolut inte dålig kvalite, med tanke på våldsam rallykörning med den så klara den mkt. o brittiska bilar idag e nog inte vad de va förr. då va de plåt i sakerna. min bil har hur som helst god kvalite samt väldigt mycke charm. sen kan man ju ha otur o få fatt på en bil som behöver repareras var o varanna dag! <!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:Tyvärr så förväxlar du charm med kvalitet.
Håller med dig i syn på bilarna , men brittiska bilar är ju sämst i världen kvalitetsmässigt
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
ne just ja nu för tiden ägs de av ngt annat bolag. men vad minns ja ej. ska ja åka saab så blir de inte nyare än V4 hihi. de e visserligen snygga o säkert bra kvalite. men inget märke som tilltalar mig. ej heller ford av nyare modeller! ärligt talat finns de knappt inga snygga bilar nu för tiden. vardagsbilen/vinterbilen jag har e inget ja e stollt över men nöjd då den kräver minmal service o tar lite bensin. men snart e de sommar så de kommer ut lite veteraner på vägarna! <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:sorry Niklas saab är inte längre Gms...dessutom tycker ju inte jag att saab är skit en mycket trevlig bil att åka i enligt min åsikt, har kört ford i 31 år jag lovar att jag inte saknar det märket ett dugg..
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
amerikanska bilar har jag inte mycket för heller... det är överskattat... jag är japs kille eller tysk kille... där är kvalité!
OCH on topic!
Nu har snön nästan smält här! varje dag får jag skrapa loss 3-4 mm lager is från sadeln som bildas under natten
det är rena isgatan överallt och regnat 2-3 nätter <!-- </EdIndex> --></div>
håller med... och den gamla mini, hur föråldrad är inte den redan när den släps, förutom nyskapande placeringen av motorn. jag älskar modellen, men kvalité, det är det absolut inte. som clarksson i top gear sa... hade bilbyggarna kanske inte strejkan så mycket som dom gjorde kanske dom hade lärt sig bygga dom innan företaget såldes vidare.S_Compakt skrev:Tyvärr så förväxlar du charm med kvalitet.
Håller med dig i syn på bilarna , men brittiska bilar är ju sämst i världen kvalitetsmässigt
amerikanska bilar har jag inte mycket för heller... det är överskattat... jag är japs kille eller tysk kille... där är kvalité!
OCH on topic!
Nu har snön nästan smält här! varje dag får jag skrapa loss 3-4 mm lager is från sadeln som bildas under natten

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Så här ser det ut hos oss, visserligen efter takskottningen. Snöhögen i förgrunden är våran Saab.
NÄSTAN SMÄLLT!Pop skrev: Nu har snön nästan smält här! varje dag får jag skrapa loss 3-4 mm lager is från sadeln som bildas under nattendet är rena isgatan överallt och regnat 2-3 nätter

Så här ser det ut hos oss, visserligen efter takskottningen. Snöhögen i förgrunden är våran Saab.

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi har haft 2-3 plus i snart 5 dagar... just nu är det 0 grader. jag är fett lack, för jag ÄLSKAR SNÖ! jag har hellre halv år med 3 meter snö och förfrusna fötter, än 2 månader snö och vidrigt regn i 4 månader.
men ska bli mer snö nu nästa vecka pratas det om <!-- </EdIndex> --></div>
men ska bli mer snö nu nästa vecka pratas det om <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Det har bara varit lite mycket av det goda nu ett tag.
Ska åka in till lokala snöröjningskiosken och kolla vad det finns för utbud på slungor, hittills har det varit handskottning och hjälp av snälla grannar med traktor. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag håller faktiskt med dig.Pop skrev:vi har haft 2-3 plus i snart 5 dagar... just nu är det 0 grader. jag är fett lack, för jag ÄLSKAR SNÖ! jag har hellre halv år med 3 meter snö och förfrusna fötter, än 2 månader snö och vidrigt regn i 4 månader.
men ska bli mer snö nu nästa vecka pratas det om
Det har bara varit lite mycket av det goda nu ett tag.
Ska åka in till lokala snöröjningskiosken och kolla vad det finns för utbud på slungor, hittills har det varit handskottning och hjälp av snälla grannar med traktor. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I södra Sverige har snöslungor blivit ett av de hetaste stöldobjekten.
Till och med snöskyfflar måste man låsa in. Ja det är faktiskt sant hur otroligt det än låter.
Till och med snöskyfflar måste man låsa in. Ja det är faktiskt sant hur otroligt det än låter.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmm här är det fortfarande inget snöande och ca -20 grader kallt.. 
men verkar ju som det kommer en del av det vita uppöver imorgon... <!-- </EdIndex> --></div>

men verkar ju som det kommer en del av det vita uppöver imorgon... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.