crescent e-type renovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håhåjaja, hörru Raketarn, nu när jag blivit med Hva så inser jag ju att det finns en skillnad.....
Jag kommer ihåg från ungdomens dagar att Husqvarnan alltid gick, till skillnad från alla andra mopeder :twisted: Det här Sachsyndromet har ju trots allt även drabbat mig, dvs att det måste finnas minst fem reservmopeder ifall den man tänkt åka på inte startar staff_italiamac_fastidioso.gif men nu när Rouletten kommit in i mitt liv så känns det tryggt igen. Jag har ju fortfarande Skökan och Grymmen att ta till om jag skulle känna mig"kinky" 8) Inte för att jag tror att en Roulette någonsin skulle svika men de andra får väl finnas kvar ändå, det finns ju alltid sabotagerisk från ägare av andra, mer suspekta svenska mopeder. Nu fattas det bara en röd Nevada sen är jag i paradiset mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eh .. sachs som inte går :UH: .. nu får nog nån ta hand om lorden :accident: , kanske hjälmen har satt på bak & fram ? staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu måste lården vara sjuk.... nöjd med en moppe som maxar 29 km i nerförbacke och hemlängtan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja nu är det illa med stackarn.. :accident: men tänk på att det här inlägget kom in en lördagafton 8) frågan är om han inte korkat av buteljen :drunken: ska ju upp till rundvik imorgon så jag får väl ta med termometern och kolla tempen på stackarn staff_gemini-1.gif
har ju fem saxar och två flintor så här ligger ju husqvarnan lite i underläge*nu fär man på skallen slider_anon.gif *men håller ni inte med att inget går upp emot en trevligt morrande sachsmotor :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha där fick jag!! Jag skulle bara kolla hur ni tog emot oliktänkare och där vaknade ni till minsann. Det har varit så dött på forumet några dagar men nu verkar det som ni är igång igen :D

Jag har ju egna ordspråk som lyder: -"ingen sköka är som min egen", -"bättre en sköka på gatan än ???tja jag vet inte"

Har oxå ett nyskrivet till alla med sportmoppar: --"bättre åka Roulette än sitta på baguette" staff_gemini-1.gif
Vi ses imorgon Rocket man <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hrm, Fart på forumet JA Tompa är ju hemma igen mvh Alf-Johan slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm jo men till och med han verkar ta det lugnt efter resan.... :)
tror nästan att han går och är småsugen på tompacten som är till salu staff_gemini-1.gif skulle va nåt....tompa åker tompact evildevil.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä men zundpact har jag åkt mycket, den är tyvvär såld nu, men den nye ägaren va med å åkte idag, mpmoke här på forumet
Bild

även min andra gamla compact va också med och åkte idag. Den röda som står framför den blå.

frusna grabbar, ca 2 +grader och bara 10 st som åkte idag. :cry:
Bild

Vi vart till ett garage ute på landet, där fanns det en bil med 1600 hk till salu,
Bild
401 metersbil. har tagit några kort, måste bara digitalframkalla dom först :D

Va fasen Affe, är du en sån där datamopedist, tror aldrig du vart med och åkt :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->VAD ÄR PROBLEMET :?: Vågar inte åka med dom stora grabbarna, ( har för liten muschtas) och en SUKA, åker bara hem ikring och bara när det är över 15 grader. men nu när jag har en Crescent blir det med Almunge moppers till Gottröra och Nymansrallyt, jag lovar att komma till Ulva i sommar, så hav förtröstan yngling,
Förresten när jag tänker efter så åkte nog jag båge redan innan du kunde gå, mvh alf-johan. mistick_badwords <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den är nog så slö så jag hänger
den med monarpeden staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alf-johan, du behöver inte odla nån större snorbroms. Det verkar som en annan också kan komma att bli med k50 framöver, då får vi hjälpas åt mot grupptrycket från de oupplysta :twisted:
Ombyte förnöjer :D
//Lorden <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe Almunge moppers.... finns dom kvar? trodde dom hadde upplöst sig själva 8)
För er som inte vet, det va ett gäng återfallsmopedister som hadde som motto att utforska alla gamla dansbanor inom sitt närområde,

jag tror dom höll på i 3 år innan dom hadde hittat alla rester, sen efter det har i varje fall jag inte hört nåt ifrån dom trots att jag brukar träffa Kurre varje år.

Hrrm Nymansrallyt, får du va me där??? det är ju bara för originalnissar :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen fara det här med snorbromsar alf-johan, såg ju att lorden hade rakat av sin nu för annars blir det nog inte så lätt att få nån fart på rouletten...misstänker nog att farten kommer att öka från 15 km/t till i allafall 25km/t staff_gemini-1.gif värre blir när han vårtrimmat skökan :wink: då blir det nog till å skaffa helskägg så han har en chans att få stopp på en vild sachs slider_victory.gif du lorden nu kryper jag in under min sten igen :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketarn: Du är ju som björnen Barney, har du vaknat för tidigt i vinter också, kryp du tillbaka under stenen och sov gott. Du kliver nog upp nog när Grymmens muller hörs på väg upp från underjorden evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: då blir vi eniga och starka TACK Då behöver vi inte visa våra muschsr dom ser bara våra ryggar.:crossedbones:
Tompa , Vad då orginalare, mer trakaserier, har du aldrig bytt någon skruv. förresten ska vi utforska en gammal dansbana i Faringe i sommar.det har dom lovat , kanske inte Kurre vet det. men om dom försvunnit över vintern får vi väl återuppliva dom.Dom brukar åka till Gottröra varje Torsdag på sommaren.
Raketaren: om man har för stora snorbromsar kan man använda integralhjälm, så blir det mindre motstond, Mvh Alf-Johan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar