K50 tråd!! Klar och provkörd. Nya Foton!!! Låsservice!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->alla har olika åsikter på den fronten. min moppe e original utrustad med blinkers o då ska de va där också!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
Raketaren skrev:ser ju riktigt bra ut det där Niklas, bara å investera i ett nytt lås nu så är det ju helt ok.. :wink:
jajjemen låset e redan beställt. kommer ev redan på fredag. beställde även ny växelpedal. den dubbelpedalmodellen. de ska ju va sån på den!!
Jag bytte också till bubbelspak, men sågade av bakre biten för man kom åt den när man körde , så den vart enkel i alla fall, men den främre sitter bättre än den enkelspaken som det finns att köpa 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Borrade Enkelt ur gamla styrlåset. och nytt e på plats redan i förra veckan. har vart borta här i från några dagar. o igår låg man magsjuk hela dagen. har suttit o läst ikapp en stund nu o kollat lite ny trådar, bilder på nya låset kommer när ja e tillbaka på jobbet imorgon!! skall fara o hämta nyaa dubbelpedalen me någon dag!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar