<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rubbermek hade ju slut fjädringsgummin bak (raketare) för ett tag sedan, hoppas dom nya håller samma kvalite', nån som provat? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har hört att de nytillverkade som finns på mopedfirmor inte håller samma kvalitet som Rubbermeks vulkade gummin utan känns sladdriga. Jag kommer att vänta till han gjort nya innan jag byter på bronzino Sporten. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Har hört att de nytillverkade som finns på mopedfirmor inte håller samma kvalitet som Rubbermeks vulkade gummin utan känns sladdriga. Jag kommer att vänta till han gjort nya innan jag byter på bronzino Sporten.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha! Första dagen som arbetslös.
Står till arbetsmarknadens förfogande för första gången på 25 år. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jobbade på Storebro Bruk som ingick i Nimbus koncernen.
Båtmarknaden är inte så bra just nu. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skönt att äntligen kunna ta tag i hemsidan igen!
MEN har börjat bygga sida i nytt program där det nya programmet inte vill läsa in fotoalbumen från Läsarnas Mopeder, därför håller jag nu på att göra ett nytt bildsystem. Det kan dröja ett tag innan det blir snyggt och bra på sidorna igen, men allt funkar i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>