Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag har lite svårt för Christian Bale faktiskt, men det är ju andra bra skådisar med. Hur var filmen i övrigt? Mycket action, långdragen, spännande eller förutsägbar? <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Såg den här i helgen, helt okey aningen lång....
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- zappafan
- Forumsponsor

annars var det väl svart & sorglig film, hyfsat med action, lyckligt slut med stooora möjligheter till, uppföljare....
Michael Caine alltid sevärd & nye skurken (Tom Hardy) rätt bra men hästlängder från Heath Ledgers "Jokern" & Anne Hathaway okey som Catwomen men som sagt aningen lång... <!-- </EdIndex> --></div>
Han var ju hur bra som helst i..Raketsport skrev:Jag har lite svårt för Christian Bale faktiskt, men det är ju andra bra skådisar med. Hur var filmen i övrigt? Mycket action, långdragen, spännande eller förutsägbar?zappafan skrev:Såg den här i helgen, helt okey aningen lång....

annars var det väl svart & sorglig film, hyfsat med action, lyckligt slut med stooora möjligheter till, uppföljare....

Michael Caine alltid sevärd & nye skurken (Tom Hardy) rätt bra men hästlängder från Heath Ledgers "Jokern" & Anne Hathaway okey som Catwomen men som sagt aningen lång... <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Men vi ska självfallet se den, vi har ju sett alla Batman hitills.. <!-- </EdIndex> --></div>
Håller med att han var bra i American Psycho, men på senare tid tycker jag han agerar lika stelt som Keanu Reeves. Heath Ledger lyfte hela andra Batman filmen med sin tolkning av Jokern.zappafan skrev:Han var ju hur bra som helst i..Raketsport skrev:Jag har lite svårt för Christian Bale faktiskt, men det är ju andra bra skådisar med. Hur var filmen i övrigt? Mycket action, långdragen, spännande eller förutsägbar?zappafan skrev:Såg den här i helgen, helt okey aningen lång....
Michael Caine alltid sevärd & nye skurken (Tom Hardy) rätt bra men hästlängder från Heath Ledgers "Jokern" & Anne Hathaway okey som Catwomen men som sagt aningen lång...
Men vi ska självfallet se den, vi har ju sett alla Batman hitills.. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kompis var och köpte en risig men fungerande Puch florida för 5000:-
Det lät väl hyfsat sa jag men sen berättade han att den var Orange
Och jodå orginal uppsvängda röret satt där MED VÄRMESKYDD
sen medföljde det ett par lådor med cylindrar , förgasare och diverse motordelar
Helt plötsligt så var nog dom där 5000:- väl investerade
<!-- </EdIndex> --></div>
Det lät väl hyfsat sa jag men sen berättade han att den var Orange

Och jodå orginal uppsvängda röret satt där MED VÄRMESKYDD

sen medföljde det ett par lådor med cylindrar , förgasare och diverse motordelar

Helt plötsligt så var nog dom där 5000:- väl investerade

Ordförande i Hallstamoppers 

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Veckorna går snabbt, skönt med helg.
Den här skall avnjutas senare.

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Den här skall avnjutas senare.

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>