<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5 dagar? Tycker det verkar vara till 5 April, så det är ju en månad och 7 dagar drygt. (om jag nu läser den rätt, är inte så ofta jag nyttjar såna då man bor som man bor ) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja Patrik det finns dom som måste köra bil jag vet det och kanske därför du har den bilen du har. Behöver man inte köra så mycket bil kan man ju lika gärna ha en gammal Duett eller ingen bil alls...
Ha en mycket god söndagsafton Patrik och ta du med gott samvete i morgon!
Det var nog lite tanklöst av mig att skriva så <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt senaste köp är en crescent custom.. ska bara ha på en motor å sen är den redo. vet inte hur man laddar upp bilder så de blir ingen <!-- </EdIndex> --></div>
Puchentusiast
Ålder: 20
Bosatt: Karlstad och Arvika
Har en halv Puch MS50, och några mustangramar jag inte vill ha..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En Puch Colorado, precis som KShudik anade. Ovanligt trevlig faktiskt. Det gröna på vajrarna är bara ett extra ytterhölje så det åker snart bort. Mycket fint tankkrom. Detta är en sen 73a. Den har nämligen tankmatta och inte lackad överdel. Och dessutom svart kedjeskydd. Och Biggerbakljus. Det har jag inte sett förut. Orginallack, 1488 rätt så garanterade mil, stått sen 1989. 2 ägare innan, båda kända. Cylindern skall dessutom vara olackad.
Lite rost i bakskärmen tyvärr, men inte nåt annars. Gick fint att köra. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons