övrigt
Re: övrigt
yamaha dt50r har minst 4 pluggar,enbart avgaspluggen ger inget i topp utan bara bättre botten och mellan register på yamaha dt50r ?
Har kommit upp i 39km\h uppför solbacken genom att göra som lastbilarna och växla ner till 5:an mitt i backen ,ta satts med full gas med pluggarna kvar 

Dom lät dt50r utgå i ett försök att få ut mej ur kundregistret eftersom jag inte tillhör målgruppen ?
och är en surkart och ensamvarg som vet vad jag vill ha och som ofta ej går på försäljar snack ?

Jag är en dålig förlorare,nån gång i framtiden ska jag låta montera slätare däck på dt50r har jag tänkt för jag kör ju mest på sommaren med dt50r ? Men.det blir när jag gått i pension ? 

Hur många år har du kvar till dess, drygt 10 år kanske?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
12år till 65år nu.men.jag hinner gå ner till deltid innan dess sedan beror det på mönstret också när jag byter ? Jag kör ju cirka 1.000mil per år ?
Dt50r har ett syndrom över 6.750rpm trotts pluggning och har rullat över 49.770km i dag,dt50r drog 4,93 liter tur och retur svansele i dag med omväg hem över finnfors och skråmträsk via södra åkulla.vägen dit körde jag bolidenvägen och malåvägen förbi renström via björkers i kusfors till svansele,en mer än 250år gammal by från 1764 ?
Det låter som en trevlig upplevelse med renar och en gammal kulturby.marklundt skrev:Dt50r har ett syndrom över 6.750rpm trotts pluggning och har rullat över 49.770km i dag,dt50r drog 4,93 liter tur och retur svansele i dag med omväg hem över finnfors och skråmträsk via södra åkulla.vägen dit körde jag bolidenvägen och malåvägen förbi renström via björkers i kusfors till svansele,en mer än 250år gammal by från 1764 ?

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Kör låg och mellan registret,det regnar mest här i år och är kallt ?
Mitt och ditt kk finns i främmande makts händer p.g av en f.d anställd på transportstyrelsen
Det har du rätt i,det går i vågor och i bland blir det både storm och orkan ?
Dom enda vågor marknaden går på snart är växelström och likström ?
El-drivet för hela slantenmarklundt skrev:Dom enda vågor marknaden går på snart är växelström och likström ?
Frågan är om 2-taktaren finns i framtiden ? 4-taktaren behöver ju +250rpm för att orka lika mycket som 2-takaren vid 45km\h ?