Jag ska inte använda det, bara testa lite. Jag kommer nog göra nått annat senConrad Engström skrev:Förklara varför du valt den modellen.

Okej, jo vet, men det var så att jag skulle haft "skruvar" först, sen tog jag pinnbult och då var det mycket plats kvar, så kan ta bort några mm, Sen så lär man sig svetsa när man svetsar rörDåren skrev:Vet inte vad jag ska säga riktigt. har kollat igenom projektet, kom fram till att du skulle kunna göra ett kortare insug för det du har nu är ganska så långtsen så tycker jag att du ska öva på att svetsa innan du börjar bygga avgasrör!
jobba på! nytt insug till imrron dåilogurra skrev:Okej, jo vet, men det var så att jag skulle haft "skruvar" först, sen tog jag pinnbult och då var det mycket plats kvar, så kan ta bort några mm, Sen så lär man sig svetsa när man svetsar rörDåren skrev:Vet inte vad jag ska säga riktigt. har kollat igenom projektet, kom fram till att du skulle kunna göra ett kortare insug för det du har nu är ganska så långtsen så tycker jag att du ska öva på att svetsa innan du börjar bygga avgasrör!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dåren skrev:jobba på! nytt insug till imrron dåilogurra skrev:Okej, jo vet, men det var så att jag skulle haft "skruvar" först, sen tog jag pinnbult och då var det mycket plats kvar, så kan ta bort några mm, Sen så lär man sig svetsa när man svetsar rörDåren skrev:Vet inte vad jag ska säga riktigt. har kollat igenom projektet, kom fram till att du skulle kunna göra ett kortare insug för det du har nu är ganska så långtsen så tycker jag att du ska öva på att svetsa innan du börjar bygga avgasrör!
![]()
![]()
![]()
![]()
jasåå vad ska ni byta <!-- </EdIndex> --></div>Tobbe-38 skrev:Dåren skrev:jobba på! nytt insug till imrron dåilogurra skrev:Okej, jo vet, men det var så att jag skulle haft "skruvar" först, sen tog jag pinnbult och då var det mycket plats kvar, så kan ta bort några mm, Sen så lär man sig svetsa när man svetsar rörDåren skrev:Vet inte vad jag ska säga riktigt. har kollat igenom projektet, kom fram till att du skulle kunna göra ett kortare insug för det du har nu är ganska så långtsen så tycker jag att du ska öva på att svetsa innan du börjar bygga avgasrör!
![]()
![]()
![]()
![]()
ne för då ska vi bytta moppe
ilogurra skrev:Hehe, den går org nu, så behövs inteDåren skrev:jobba på! nytt insug till imrron då
Ska vi :OTobbe-38 skrev:ne för då ska vi byta moppeHan tror jag ska byta min sachs mot sin k60Dåren skrev:jasåå vad ska ni byta
men han kan inte trimma då skär den bara.Dåren skrev:ilogurra skrev:Hehe, den går org nu, så behövs inteDåren skrev:jobba på! nytt insug till imrron då
Ska vi :OTobbe-38 skrev:ne för då ska vi byta moppeHan tror jag ska byta min sachs mot sin k60Dåren skrev:jasåå vad ska ni byta
spelar väll ingen roll om den är org , du kan ju göra ett insug så har du det klart tills sen
behåll k60 tobbe38, jag är själv en kille som gillar k50
tekniskt sätt så kan jag ju göra ett, Men vet ju inte om jag ska ha nån annan cylle, men tror jag ska köra med "org" cyllen å sen låta polaren svetsa extra material vid spol och avgasDåren skrev:spelar väll ingen roll om den är org , du kan ju göra ett insug så har du det klart tills sen![]()
Kan jag juTobbe-38 skrev:men han kan inte trimma då skär den bara.
ilogurra skrev:tekniskt sätt så kan jag ju göra ett, Men vet ju inte om jag ska ha nån annan cylle, men tror jag ska köra med "org" cyllen å sen låta polaren svetsa extra material vid spol och avgasDåren skrev:spelar väll ingen roll om den är org , du kan ju göra ett insug så har du det klart tills sen
Kan jag juTobbe-38 skrev:men han kan inte trimma då skär den bara.![]()
![]()
Haha får inte tag i nå bra gräjjer, kolla blocket finns billiga dt 45mm så avklaratilogurra skrev:Lägesupdate 31 Juli
Har inget å göra så gör en liten update typ.
Har ingen lust att trimma längre om jag inte får tag på bra grejer
Ska nog försöka få tag på en Gilera touring cylle, men då är ju den nikasil så går inte borra självFör dem har också 43mm i slag. så slipper man spacer å så
Annars får de bli DT eller DappeMen dappe är ju också nikasil, fast dem finns ju i 45mm å är inte alls för dyra
Nån som har cylle MÅSTE höra av sig!
Hoppas på att trimnings humöret snart kommer igen![]()
På återseende