Lådan såldes nog för länge sen och kopplingdelarna finns på en sida. Mins inte vart nu bara.
Dom hade ganska mycket till 10-tal
Så du har första tjing på nagelbitarn nu
Var på denna sida. https://www.yesterdays.nl/product-categ ... ellaneous/
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Ja kopplingsdelarna kom från den sidan, du har koll du
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Många gånger är ju resan det som är roligast.
I kväll startade jag upp rexen. nu behöver jag fixa kopplingen då koplinglocket var fel.
Det blir att svarva fram ett nytt.
Upptäkte oxå att någon för länge sen sågat med en bågfil i tanken, ett snitt på ca 2 cm i ena hörnet. man undrar ju varför.
Läckte gjorde det i alla fall.
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Ja jag drog igång den med borrmaskinen, det är ju alltid lättare när man inte har koll på allt med tändning mm.
ja man undrar varför någon skulle såga i tanken. troligen ett pojkstreck
kvar att fixa är rör till tanken, rör till oljetanken, kopplingen fotpinnar och lite annat småfix.
Fundera på 8 mm mjuka kopparör kromade, men hittade inget på stan.
Blir till o googla
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Bakåt är det alltid fint med bokat fint men sämre än metall slang, har det på min Harley Peashooter både på olja och bensin. Min Harley JD hade bockat blev bara sopor av det i översvämning, medans Harley 750cc sidan som har slang har inga problem med det men mer dränkt.
Slang metall är ej dyrt och finns för olja och bensin och i olika längder.
Framåt kommer jag ha metall slang på gammalt dvs före 1926. Mycket Harley bytte till det under WW2 och ej på allt. Var tillval.
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Ja kanske det, rör har ju en tendes att härda sig vid vibrationer med.
Blir nog slang så länge
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Tack ja det är ju inte så vanlig diameter, Jag ska till malmö i helgen så då kan jag passa på och köpa ett rör där
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Jo men det är ju nåt annat än skapa kopia på en riktig ram ifrån 1915, visst kan man bygga på cykel men just original är mer ram än cykel.
Men kommer nog göra en sån sen med annat än tvåsmälla Ebay style utan med gammal fyrtakt...
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!