crescent e-type renovering
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo du lorden och affe ni verkar ju som ni tänker bli piff och puff på zukorna, men klart dom mopparna måste med å reca
, zuka gör ju dessutom väldigt trevliga stormopeder 
<!-- </EdIndex> --></div>
<!-- </EdIndex> --></div>fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
Lordhelmet
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketarn: Är det där en Custom Compakt? Ser fin ut men det verkar som sadeln har fransat sig i klädseln eller är det en såndär flower power haschraket sport kanske? 
Yes nu är det klart, jag och Affe blir märkesbröder
Nån som vill vara Pluto? <!-- </EdIndex> --></div>
Yes nu är det klart, jag och Affe blir märkesbröder
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmmm...börjar kännas lite dragigt här under min sten
..
misstänker ni för leta nån annan till den rollen, eftersom björnen Barney inte ryms i sidovagnen på zukor
han kör helst själv storzukor
misstänker ni för leta nån annan till den rollen, eftersom björnen Barney inte ryms i sidovagnen på zukor
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror inte det, har det funnits? Jag har bara bott här 2,5 år men jag känner en del av folket sen jag bodde här på 60 talet , men har inte hört det, jag tror också att intresset har svalnat rätt så rejält, vi får väl kolla trycket
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då har man ju sneglat lite på e-typeprojektet igen, blir ju ingen biggerlykta bak på den, eftersom den är lite pimpad redan så blir det den här lyktan 

tycker ju att den är rätt skoj eftersom fästet bak på denna är samma stuk...får se om jag flyttar över lykthuset till det orangefärgade föstet

tycker ju att den är rätt skoj eftersom fästet bak på denna är samma stuk...får se om jag flyttar över lykthuset till det orangefärgade föstet
<!-- </EdIndex> --></div>fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tyckte ju att det skulle bli lite annorlunda och personligt med den lampan..
jo det kan nog kanske vara samma lampa som till gileran, men denna var ju tänkt till en monark 125 a
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: