Roos skrev:Vilken färg du ska ha beror ju på vilket tema du har tänkt dig
Ett tips från mig är att göra något lite mer ovanligt, men inte alltför skrälligt.
svart tillexempel är ju merparten av gamla K50´s lackade i, så välj nåt annat än det
Det har du ju helt rätt i!
Kanske skulle lacka den i samma färger som ja tänkt mig ciaoen... Eller att man byter den illgröna mot shockrosa?
Ska fixa styret på fredag iallafall
Här kommer en film på glappet View My Video <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:... Men du måste ta bort kolven innan du ser det glappet i v-staken
Men det ska väl ändå vara ganska stumt redan nu? Alltså, kolven ska väll ändå inte röra sig SÅ mycket?
Färgförslag?
Jo då, kolven glider på kolvbulten i sidled ganska mycket..
Lacka i Citronblå...
Du har helt rätt! Tog loss kolven nu, gick enligt mig SJUKT smidigt! Och veven glappar knappt någonting alls
Citron och blå. De blir ju grön <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uppdatering
Nu har jag ökat storleken på bilderna, hoppas det är okej för alla? Annars får ni säga till så kör jag på det lite mindre.
Ja,jagvet det är nog 12 bilden på ramen, MEN det är kul o ta kort
Kolven, tycker kolvringarna har lite väl stort glapp? Samt den ser ganska sliten ut :/
tog bort svänghjulskåpan
Sådär
Därja
Lasse väss skrev:[quote="PipaZ] Citron och blå. De blir ju grön
Nej då, jag skrev Citronblå Inte citron och blå
[/quote][/quote]
Tycker den ser ganska lik ut den som ska vara på min. Eller ja, min är nog lite ljusare.... Snygg va dock citronblått! MEN vad ska man ha för färg mer? Kan ju inte bara köra på enfärgat <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:Du får lacka den i valfri färg, men realflames över hella moppen vore ballt. haha, nä, kostar ju det oxå.
Men....ptja...godis rosa isåfall...candy heter det väl
Smakar de så kostar det, men lär inte bli realflames... ja är bara 16 o då har man inte så bra ekonomi
Svart o blått/grönt känns för original...
mmm frångå original färg du. de gjorde ju ja me. men har trots de lagt ner mkt energi nu att få den i de skick ja vill ha den!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim skrev:Du får lacka den i valfri färg, men realflames över hella moppen vore ballt. haha, nä, kostar ju det oxå.
Men....ptja...godis rosa isåfall...candy heter det väl
Smakar de så kostar det, men lär inte bli realflames... ja är bara 16 o då har man inte så bra ekonomi
Svart o blått/grönt känns för original...
mmm frångå original färg du. de gjorde ju ja me. men har trots de lagt ner mkt energi nu att få den i de skick ja vill ha den!!
Lite komiskt att jag inte vet vad jag vill med moppen bara
Men jag tror ja ska lacka den... Iallafall vissa detaljer till en början. <!-- </EdIndex> --></div>
Kolvringar tycker jag personligen att det är bra att köpa nya om du nu känner för det, eller så köper du en ny kolv, du gör det som du känner för
Kan förstå att du tyckte att det glappade om du inte tagit bort kolven (xD)
Där sa du en bra färg! Den är RIKTIGT läcker! Inte riktigt som på lambon men ja försåtr nog vikken du menar
Funderar på att göra en beställning till samtliga mopeder samtidigt, borde bli billigast.... någon som kan rekommendera en bra o billig sida? behövs ju lite smågrejer till alla moppar!
Hehe, gör jag med nu
Dock så glappar veven knappt något alls
Åker på fredag o kommer hem veckan efter på söndagen. Så de lär vara lungt o stilla här hemma, samt på forumet
Edit: DET ÄR KTM ORANGE DU MENAR? <!-- </EdIndex> --></div>