vodka skrev:Ska jag vara petig och rätta dig om stages utformning NÄ, det blir jättebra. Ser också att du har hittat en fint portad cylle den kommer gå fint med bing 15. Har trimpipan som hör till flintans trimmanual liggandes det kanske vore nåt
Hupp Jo du får gärna rätta mig, men då får jag svårt att sova, blir illamående, kan inte jobba i morgon, känner för att kasta hela moppejävulen i skrotcontainern, skillsmässa och allt som det för med sig ....
Nåväl, en snabb mobilbild--
Kolla: "det är ju LYSANDE" (sickan) fast cyllen och annat bråte ligger på bordet bredvid
Helt lysande Lasse. Vilken jäkla smäll.............fin moppe.... <!-- </EdIndex> --></div>
vodka skrev:Ska jag vara petig och rätta dig om stages utformning NÄ, det blir jättebra. Ser också att du har hittat en fint portad cylle den kommer gå fint med bing 15. Har trimpipan som hör till flintans trimmanual liggandes det kanske vore nåt
Hupp Jo du får gärna rätta mig, men då får jag svårt att sova, blir illamående, kan inte jobba i morgon, känner för att kasta hela moppejävulen i skrotcontainern, skillsmässa och allt som det för med sig ....
Nåväl, en snabb mobilbild--
Kolla: "det är ju LYSANDE" (sickan) fast cyllen och annat bråte ligger på bordet bredvid
Helt lysande Lasse. Vilken jäkla smäll.............fin moppe....
Ja, man ser ju ljuset i tunneln Men var är du Billykid ? jobbar du hela tiden ? kom ner å fika !! <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle skrev:En kunk öl? Ska nog inte vara mer Norrlands där inte
................
fanken inga problem Lasse vi hade nog fått mer än en *kunk* öl i mellsta enligt Lasses fingrar var det minst tre kunkar.. men det gick ju kanon ändå.. ser ut som Hasse oxå håller med..
Hasse: Hur många ska vi svepa nästa år ...... Jag har hört att glasen ska rymma lika mkt som ens cylinder på moppen man åker <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:hmm: , Då blir det inte mycket dricka för Mona i så fall. Vi har funderat på att komma med NV5'or 31cc nästa år för att fira att mopeden fyller 60år. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev: , Då blir det inte mycket dricka för Mona i så fall. Vi har funderat på att komma med NV5'or 31cc nästa år för att fira att mopeden fyller 60år.
Oj ! redan 10 år sen vi firade mopeden 50år på Tjolöholm med moppar höbalar 50-talstält , dockor med regnställ mm
kanske får det bli ett jippo till då !! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lät ju nästan som en utmaning..kanske skulle kolla till NV 5 an som jag köpte av tompa i våras..så det går att få den att bumma... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...