Tradera och jag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Din D-link är ett Modem med inbyggd Router, ser mest nackdelar med sånt eftersom att man måste byta det komplett om nån del går sönder, har man separat Modem och ROuter kan man ju byta enbart den som går sönder t.ex.
D-link är inte det bästa som finns direkt, men fungerar oftast hyffsat. <!-- </EdIndex> --></div>
D-link är inte det bästa som finns direkt, men fungerar oftast hyffsat. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->D-Link DSL-G604T känd som en som kräver omstart med jämna mellanrum... Och jag skulle kunna nämna att jag haft åtsklilliga routrar några riktigt dyra D-Link (som hade väldiga problem med bl.a streaming)
Nu har man tröttnat på att slänga ut pengar på en massa dyra dataprylar utan man nöjer sig med telias medföljande Thomson gateway.
Billy Kid , telia är det enda som inte snålar med linan , om det inte går för fullt är det en begränsning på din lina... Glocalnet´s nya slogan
Man får det man betalar för
<!-- </EdIndex> --></div>
Nu har man tröttnat på att slänga ut pengar på en massa dyra dataprylar utan man nöjer sig med telias medföljande Thomson gateway.
Billy Kid , telia är det enda som inte snålar med linan , om det inte går för fullt är det en begränsning på din lina... Glocalnet´s nya slogan
Man får det man betalar för

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite konstigt med hastighet och olika operatörer
Jag har tele2 och jag kan , eftersom jag bor på landet(enl tele2) , max få 8Mbit
Men min granne har telia och han har 24Mbit
Till saken hör att för några år sedan fick vi ny växel i byn och den är inkopplad med fiberkabel
Jag bor 100m från den så det är inte kabeln det beror på
Jag påpekade det för tele2 och då skyllde dom på telia för det var deras nät och dom släppte inte mer än 8Mbit till andra operatörer
Jag har tele2 och jag kan , eftersom jag bor på landet(enl tele2) , max få 8Mbit
Men min granne har telia och han har 24Mbit

Till saken hör att för några år sedan fick vi ny växel i byn och den är inkopplad med fiberkabel

Jag bor 100m från den så det är inte kabeln det beror på

Jag påpekade det för tele2 och då skyllde dom på telia för det var deras nät och dom släppte inte mer än 8Mbit till andra operatörer

Ordförande i Hallstamoppers 

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://sv.wikipedia.org/wiki/Skanova <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/login.aspx?url=/MyTradera/Buyer.aspx?filter%3d9
och jag.
och jag.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60