Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar 02 orna har haft flera stycken, härlig vinterbil , som en
smörklick i en het stekpanna
<!-- </EdIndex> --></div>
smörklick i en het stekpanna

VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, BMW var poppis på sjuttio och åttiotalet. Vi var tre motorkillar här i kvarteret och en av dem var BMW frälst och den andre var Mercedes-Benz frälst och dom där två kom aldrig riktigt överens även om dom umgicks mycket som kompisar.... 
Jag var aldrig riktigt hängiven på nåt märke men vissa bilar gillar man mer än andra det är helt klart men just nu har jag blivit lite hängiven men på vad kan vi ta en annan gång...
Det var en mycket fin bild Coolvette
Du måste haft en väldigt bra kamera och en bra film samt bra negativ.
Jag hade en Canon AV1 sen början av åttiotalet men så bra bilder vete tusan om jag lyckades få...

Jag var aldrig riktigt hängiven på nåt märke men vissa bilar gillar man mer än andra det är helt klart men just nu har jag blivit lite hängiven men på vad kan vi ta en annan gång...

Det var en mycket fin bild Coolvette

Jag hade en Canon AV1 sen början av åttiotalet men så bra bilder vete tusan om jag lyckades få...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag hade en likadan fast blå och -79 för knappt trettio år sedan. Den kom jag ungefär tjugo meter med innan en buss körde rakt in i sidan. Det blev skrot så det skrek om det men jag kunde använda min sjukskrivningstid till att köpa nåt annat för försäkringspengarna. Då slog jag till på en 3,0s istället och åkte till Kivik.Coolvette skrev:Hade en -75´a 518 för drygt 30 år sedan:Lolalola skrev:Nääää... 518 snik.
[img]schysst%20bild[/img]
Inte riktigt samma kaross men en trevlig bil, min var lite väl trött dock.

Har faktiskt ingen aning om vad det var för kamera, bilden är tagen i Augusti 1980 och det var min granne som tog bilden med sin systemkamera men jag vet inget om vad han hade för grejor. <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev: Det var en mycket fin bild Coolvette
Jag kör så det ryker...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inköpte en Vinylspelare mde tillhörande förstärkare med inbyggd radio och manualer till bägge två.
Kunde inte låta bli då det är så udda, har aldrig sett förut, hade egentligen inte råd, men man är ju som man är
Märket är Handic, visste inte ens att dom gjort sånt. Och det är så udda utseende.
Har inga bilder, men nedan är bilder jag hittade på nätet.
Det är en Handic 5050 förstärkare (har 50W per kanal)
och en Handic TT30 skivspelare.
Fick även med två Luxor högtalare.
Nån som vet om det finns adapters att hitta nuförtiden från DIN till RCA?
Den här förstärkaren har bara DIN ingågnar.

Kunde inte låta bli då det är så udda, har aldrig sett förut, hade egentligen inte råd, men man är ju som man är

Märket är Handic, visste inte ens att dom gjort sånt. Och det är så udda utseende.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den där va ju riktigt fräck...hade heller ingen aning om att handic gjorde såna där prylar...har ju mest hört talas om polisradio där...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Precis, det är ju Kommunikationsradio och Polisradio men känner till.
Jag är mest förundrad över utseendet, rätt så "vågat" utseende på 70-talet då alla andra körde med endera silverfärgat skal eller träskal.
Hon jag köpte det av (var 77 år) sade att dom hade köpt det i början på 70-talet, men jag tror mer på mitten/slutet på 70-talet. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag är mest förundrad över utseendet, rätt så "vågat" utseende på 70-talet då alla andra körde med endera silverfärgat skal eller träskal.
Hon jag köpte det av (var 77 år) sade att dom hade köpt det i början på 70-talet, men jag tror mer på mitten/slutet på 70-talet. <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
Jag köpte där till min gamle SONAB
Adapters kan du hitta på Tradera DIN / RCA !Amarace skrev:Inköpte en Vinylspelare mde tillhörande förstärkare med inbyggd radio och manualer till bägge två.
Jag köpte där till min gamle SONAB