<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var & såg den här igårkväll , får väl betyget 3 bing17 av 5...
var å käka på Bishops före..en clubsandwich + en Krusovice, 4 bing17 av 5... <!-- </EdIndex> --></div>
Bilden är tagen från google
Och jag gissar att cylinderhalsen ska vara kvar men han har test slipat på en skrotcylinder
skulle behöva få upp spolportarna för att få ett jämt flöde för insug och avgas är masserade för 8000varv. Men alltid problem att koma åt kanalerna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är inga problem att komma åt överströmmarna. Borra hål utifrån och bearbeta, hårdlöd sedan igen hålet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska på otroligt fackligt möte imorgon/idag! vi ska se om det finns underlag att starta en egen grupp i SAC. ska bli intressant... är fackligt oberoende men "frilansat" många år åt andra. så ska se vad det blir av det här. 50 000 invånare borde ju några vara intresserad... och frågan kvarstår... vafan har dom inte gjort något tidigare? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är du säker på dom inte har försökt tidigare? Dom kan ju ha gjort det och sedan det runnit ut i sanden så att säga... Det gjordes försök här för några år sedan och jag var med på några möten som var rätt så välbesökta. Första gången kom alla möjliga men sedan utkristalliserades det till en grupp ganska unga så jag blev *gubbe* där senare. Lokalen var bra, det var en kvarterslokal i ett hyreshusområde. Vid varje möte var det någon som föreläste på något ämne och så fick man köpa kaffe, ostmackor och ibland någon enklare måltid, ärtsoppa kanske, till ett självkostnadspris. Senare fick jag höra dom blivit uppsagda från lokalen och mötena upphörde. Lite synd för jag trivdes bland dom trots jag var några år äldre. Det var mycket snack om arbetsplatserna och om politiken samt om samhället i övrigt. Förresten tror jag det var just den här tiden, i slutet av oktober på senhösten, och året var 2008 kunde jag se på en anteckning i datorn när jag kollade precis nu... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu har man att fått o fundera på. fått reda på en 1145 älgläpp för 3000:- tyvärr ommålad men ett gott objekt. men ska man sälja compacten o köpa den o renovera eller inte?? för pengar utöver de hela har ja inte!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:nu har man att fått o fundera på. fått reda på en 1145 älgläpp för 3000:- tyvärr ommålad men ett gott objekt. men ska man sälja compacten o köpa den o renovera eller inte?? för pengar utöver de hela har ja inte!!
Klart roligare och ovanligare modell,compakter dräller det av.
Svårare med delar om det saknas något <!-- </EdIndex> --></div>