<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha då var det bokat biljett 7 feb -13 på Tyrol, sen blir det väl nå teater & nåt mer om man liks till Tjockhult... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Remjoan. Om man monterar en stor burk ca 2 liter på vakumslangen till variatorn, så växlar den på ett annorlunda vis och tar mindre med soppa. <!-- </EdIndex> --></div>
Alla kina fordon jag har varit i konakt med har varit ursäkta utrycket SKIT.!
Otroligt dåliga svetsar en del till och med så dåliga att man funderat på om man vågade köra eller ej. Rostar bara man tittar på dem. Skruv o mutter av billigaste skitmaterial gängor går typ direkt, udda storlekar på ställen som borde vara samma på bägge sidor typ stötdämparfästen, mao man har tagit det som låg närmast på hyllan. Glömda skruv, ej åtdragna skruv inget fett i lager, dålig passform osv. Reservdelar om du har tur kanske det finns.
I fabriken på löpande bandet funkar det som så att kille nr 1 ska sätta pinal a på ett viss sätt sedan ska kille nr 2 skruva fast den osv och så ska det väl vara men.... de är så rädda för att göra fel så om någon ser att killen innan satt i pinalen på fel håll tex, så säger man inget uttan det är bara att dra dit skiten ändå, ingen vågar säga nåt! Det står 1000 man utanför fabriken och vill ha jobb så ingen vill vara till besvär, de skiter i vilket grejorna ska ju ändå ut ur landet så man behöver inte tänka på garantier osv.
Så nä inga kina maskiner inte än på tio år iallafall när de skärpt till sig. <!-- </EdIndex> --></div>