crescent e-type renovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det stämmer det, men har ju flyttat till skrike nu..och många av mina förra maskiner är ju sålda p.g.a. tillfällig sinnesförvirring :lol: men det har ju börjat ordna till sig nu :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skrike!? Ja då är vi ju nästan grannar, bara nästan men ändå. Jag kanske letar upp dig nån dag :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jamen gör det du :) kaffepannan står på för det mesta 8) kanske kan jag fresta dig att gå med i moppeklubben oxå :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sachs cross nu blir man nostalisk här :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju äntligen fått tag på en krök från en sm-50...blir att kroma om den så småningom, gissar att detta blir gjort till vintern när tajpen hammnar i vinterförvaringen, skulle nog behöva komplettera med en dämpare med kortare päron oxå :roll: finns ju hopp om att renoveringen kan börja rulla igång lite nu då igen...wierdragningen och elinkopplinga återsår ju oxå drar väl iväg nån bild igen oxå :wink:
Bild

Bild
blev nya grepp på den oxå...beg blir för dyrt på tradyra :(

Bild

får nog köpa en större modell på cyllen oxå...den som sitter på är då inte så vacker :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Det tar sig sa pyromanen .det ser bara bra ut raketarn med E-typen . Jag kommer i kapp dig på raksträckan :headbang: tror jag staff_shutup9ou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man fråga vad du fick betala för kröken ? :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm den blev rätt dyr..tror det blev 650 kr med frakt och allt :( det är ju förstås tillgång och efterfrågan som gör priset :roll: men det var ju tvunget med en sådan krök, moppen blir ju fräckare med den på 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är altså ett sådant rör man ska ha, snyggt slider_victory.gif Måste försöka att hitta ett sånt :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*alf johan* hoppas du lyckas hitta ett bara de verkar helt klart vara svåra att få tag på dom..och dyra är de... :( men håller med om att det är snyggt med röret draget så 8) bara jag kromat om det så är jag ju nöjd...men det blir nog inte förrän till hösten...årsbudgeten på den moppen är redan nådd :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då är ju äntligen framhjulet på plats...jäklades en del som vanligt..när det skulle på plats... staff_36-1 naturligtvis var det tvunget att stypa i skärminfästningen..loss med skiten och kapa skruvar :( nåja det gick ju i allafall till slut..nu blir det att montera på kjedjan, och en del el installationer wierar med mer..men det knagglar på i rätt riktning känns det då som :tierdeyes:
Bild
men nog blir den rätt kul när den blir klar

Bild

får nog viktkompensera den så småningom evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
Perka

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är baklyset från en Monark 125 ISDT!? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det stämmer lyktan kommer från en sådan :) <!-- </EdIndex> --></div>
Perka

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom passar på fästet iaf! :D
ISDT har en annan rundning på fästet gentemot bakskärmen....
Så det blir inget bra om man skruvar åt ett 125:a fäste på en moppeskärm! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren: Riktigt fräsch den blev, så vist är det snyggt med upplagt rör, Du grabben det här är inte någon anmärkning, för allt är skitbra, men i stylingsyfte så prova med att ta bort pakethållaren, bara för att se hur det ser ut. slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar