Det är ju så det är... Sen sätter helvetet igång efter 12 och håller på ända till sena kvällen. Sen blir det lugnt under natten...
Nästa dag likadan och nästa och nästa... Så har det varit i över en månads tid nu, ja hela våren åt skogen totalt
Jovisst ska skiten fortsätta, det är ingen förändring i väderläget även om det blir nån tycks tro det efter en fin dag emellanåt.
Jag läste om möjlig stabilisering i nästa vecka men hur mycket kan man vänta sig av det?
Måste säja jag tycker det är skitklimat vi bor i, sommarhalvåret dominerar lågtrycken och framförallt åskvädren.
Vinterhalvåret försvinner åskvädren och vädret blir mer högtrycksdominerat men till vilken glädje då?
Istället för sol då gör den fuktiga luften att dimman kommer och allt blir grått och trist i typ flera veckor och kallt som fan när luften från Nordpolen sipprar ner
Minns man tillbaka brukar våren vara fin, ja riktigt fin så där så man inte hinner med och vare sig njuta eller ens se den när allt är uppåt tack vare det fina vädret. Men i år är hela våren bara skit...
Ibland tror jag nåt måste ha hänt med vädret, det är sig inte likt som man minns det förut...