Vad har ni för väder?
Re: Vad har ni för väder?
Har varit kanonsommar senaste dagarna men det går ju mot sitt slut nu, en hel del moln idag men fortfarande varmt, 14,06 grader just nu 08.24. Sov faktiskt lite sämre i natt för att det var så varmt i sovrummet. Men det skall bli regn och en 15 grader i nästa vecka så det problemet försvinner.
Jaaa, fy för sommar med sol o värme. Det blir man snart trött på... Hit med det växlingsrika vädret igen, så härligt svenskt med 10 grader, 10 sekundmeter blåst, åska, regn och nån solglimt ibland om vartannat 

Så var det åter regn . Värmen slut för denna gång, blåsten skall tydligen också kom tillbaka i morgon 

Bra
Jag hade väntat mig trädgårdskverulanten;
- Öhhh det är så torrt... det borde komma lite regn... öhhh det är så torrt...

Jag hade väntat mig trädgårdskverulanten;
- Öhhh det är så torrt... det borde komma lite regn... öhhh det är så torrt...
Ja det blir regn, och åska i regnen för jag börjar nu få ont i huvudet 

-
Underbart svalkande regn så den äckligt klistriga värmen försvann 

Blå/vit Monark 1209
Du kanske har trädgård och eget vattenkraftverk också? 

Regnat ifrån sig i natt så nu är det sol och 14,2 grader. Men så är det den där jäkla blåsten 

-
Nästan! Inget kraftverk men en brunn som tycks vara outtömlig56:an skrev:Du kanske har trädgård och eget vattenkraftverk också?

14 grader och alldeles lagom svag vind, helt perfekt

Blå/vit Monark 1209
Perfekt?
Jo det var det ju mitt på dan och tills tidiga kvällen men nu när jag stack näsan utanför dörrn kändes det rena vintern igen
Jo det var det ju mitt på dan och tills tidiga kvällen men nu när jag stack näsan utanför dörrn kändes det rena vintern igen

I dag regnskurar 

Idag har jag haft väder.
Du? Har du släppt väder? 

Riktigt fin väder i dag med sol och måttlig vind som omväxling. Jobbat hårt både i trädgården och med att kolla över taket på ett uthus, behöver tyvärr lägga om halva
Sågade ned en del träd runt, jag har som målsättning att hålla ned träden så de inte blir för stora men lika f.b. har de blivit så långa att jag fick ta till talja för att hindra två träd att falla över uthuset. De lutade över taket så det blev riktigt knöligt att fälla dem då det är en bergvägg år andra hållet. Otroligt vad rönnar kan växa fort 

Jo, det var en ganska fin dag idag trots lite regnstänk på sena eftermiddan.
Men nu känner jag i hela kroppen att väderombyte (kallas växlingsrikt väder
) är på gång.
Den här sommarpåhälsningen var härlig men kort och nu är det nog risk för en midsommar som både är blöt och kylig

Men nu känner jag i hela kroppen att väderombyte (kallas växlingsrikt väder

Den här sommarpåhälsningen var härlig men kort och nu är det nog risk för en midsommar som både är blöt och kylig