Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lasse väss skrev:Jag har också vissa förhoppningar att få höra muller i sommar, fast i denna bil ett "Tyst" muller :roll: trots 500 cui
Tycker du skulle köpa en 1964:a eller tidigare... :sorry: (efter det är det ju en pensionärsbil eller fyllehäck...) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle passa dig perfekte Lasse :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

SachsMekarn skrev:Skulle passa dig perfekte Lasse :wink:

Bild
DÄ DÄR Ä INGEN CADILLAC Bild

F:n ska brudarna sitta då :shock: (Äter ju OLW till skillnad från Raketarn staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

zappafan skrev:
Lasse väss skrev:Jag har också vissa förhoppningar att få höra muller i sommar, fast i denna bil ett "Tyst" muller :roll: trots 500 cui
Tycker du skulle köpa en 1964:a eller tidigare... :sorry: (efter det är det ju en pensionärsbil eller fyllehäck...)
Sugen på en 61:a ....... Men vi får se vad det kan bli ?

Kan även bli en sådanhär :roll:

Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller varför inte en Nova? :twisted: slider_score.gif

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/96Hv_jRQMv8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/96Hv_jRQMv8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->caddy 47a fastback helgrymma
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

zappafan skrev:Eller varför inte en Nova? :twisted: slider_score.gif

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/96Hv_jRQMv8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/96Hv_jRQMv8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
min nästa bil blir en nova.... good damn vilken jävla rätt bil! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en bekant som renoverar just en tatra med V8. ska bli skoj o se den komma ut i trafik. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter uppe o lär inte kunna somna än på några timmar :(

La mig igår kl 19, var så jädra trött, vaknade kl 1.30 inatt = totalt tokigt för sömnen. Tur man är ledig i helgen så man kan sova när man vill :)

O kallt ute, -27 just nu, så man vill inte gå ut i onödan heller.

Men då får man se lite film istället, kollar på Hamilton 2 just nu. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Braxmatte skrev: Jag gick ut och vred på nyckeln i plymouthen så jag fick höra lite ljuvt V8 muller
Den startade lika lätt som vanligt trots minusgraderna och trots att jag inte startat den på 2 månader :wink:
Där sa du något, nu kom jag ju på att jag har en 440" i garaget å den har inte varit igång på.. hmm... sen i mitten av Augusti ungefär. Hög tid för en varmkörning. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg det här klippet & kom tänka på en (motor)familj som vi brukade ha göra med, var kanske kring 10 år gammal då vi fick åka med äldste sonen ute på åkrarna & sladda runt med dessa motorstinna maskiner, hur kul som helst :D , det blev säkert skrotat 2-3 st :( som var fina , men då i början på 70-talet var ju värdet inte så högt 8)
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IbSM-h_nmi8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IbSM-h_nmi8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Farsan i huset var en härlig gubbe som tog flygcertifikat efter 50 bara för det verkar kul å flyga thumb_up (hade förmånen att åka med då han nån helg hyrde ett Cessna för att få ihop flygtid) dom hade hojar,bilar,traktorer,skoter,& div hemmabyggen gokart m.mt o gud vet allt, bland dom första med parabol, jag minns dom renoverade motorn på min äldre systers första bil en Renault R10 det tog inte lång tid, minns Kjells ord då man tyckte det såg krångligt/svårt ut : har man bara rätt verktyg är det int så svårt ,han köpte även en byggsats ultralätt flyg som han hann provflyga ett par ggr. dom som sett han flyga sa det såg festligt ut då gabardinbyxorna fladdrade i vinden :cool2: tyvärr så tog en höststorm & slog sönder planet rätt mycket + nåt försäkringstjafs, en del trodde det var lika bra annars hade han flygit ihjäl sig..han är död sen många år men man har härliga minnen..
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt så in till 100% :thumb:

(Men det var en förskräcklig fegkörning med Dekan :x ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag (nyss) så var jag ute och åkte på ett riktigt monster till 2-hjuling :shock:

Som vissa vet så bytte jag bort en moppe, och fick bland annat denna jävulsmaskin :lol: Satan i gatan, den går fort och är direkt livsfarlig på spåriga isvägar (just nu har jag skrapsår på en armbåge och en hand, + ett blåmärke a-la XXL på insidan låret cocos_acc.gif Men fordonet klarade sig utan skråmor :lol:

Har ni sett värre skapelse staff_gemini-1.gif

Men mååtårn (Hjulet) gick fantastiskt bra :lol:

Bild

Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Störtskön skapelse! slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar