Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
Här i Dalarna gräver man inte ned en meter, man gräver bort matjorden och lägger plattor på grusåsen, ställer sedan plintarna på stenplattan ! Punkt.pangerva skrev:Är det ok att ställa plintarna på plattor eller ska du göra det fackmannamässigt och gräva en meter?
Alla Härbren står direkt på gruset här (Visst kan det skilja på något enstaka ställe kanske) Men det är ju inte som dypölen G-borg

2009 när jag byggde stora altanen ringde jag runt som en tok i ett försök att hitta nån som hade en jordborr att hyra ut, och alla frågade VAD ska du ha den till ! Jag förklarade då vad jag skulle göra, då skrattade dom och sa... Nej nej nej... det behöver du inte

Stora altanen på 90 kvadrat har inte rört sig en mm på fyra år nu så

Och om det svaret inte passar så är jag ändå ingen fackman

Ps: Älskar dig i allafall
![flirt [flirt]](./images/smilies/slider_flirt.gif)
- pangerva
- Forumsponsor
Lasse väss skrev:Här i Dalarna gräver man inte ned en meter, man gräver bort matjorden och lägger plattor på grusåsen, ställer sedan plintarna på stenplattan ! Punkt.pangerva skrev:Är det ok att ställa plintarna på plattor eller ska du göra det fackmannamässigt och gräva en meter?
Alla Härbren står direkt på gruset här (Visst kan det skilja på något enstaka ställe kanske) Men det är ju inte som dypölen G-borg![]()
2009 när jag byggde stora altanen ringde jag runt som en tok i ett försök att hitta nån som hade en jordborr att hyra ut, och alla frågade VAD ska du ha den till ! Jag förklarade då vad jag skulle göra, då skrattade dom och sa... Nej nej nej... det behöver du inte![]()
Stora altanen på 90 kvadrat har inte rört sig en mm på fyra år nu så![]()
Och om det svaret inte passar så är jag ändå ingen fackman
![]()
![]()
![]()
Ps: Älskar dig i allafall

-
- Kontakt:
Dagens fynd från veteranmarknaden i Mora en kickkåpa hel o fin sachs 2v kickkåpa med hastighetsmätardrivning i kåpan 20 kr samt en stummis
konstigt att jag köpte en sån eller hur men 1200 kr då måste man ju slå till eller hur 
Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us