Hej.
Beställde grejor från nr 1, en Jofrab 60cc, ett Sachs Jamarcol ( av std typ i utseende ) och en vad som uppgavs, fälg till Compact, då inte en Radelli för den som visades på nr1:ts hemsida varken såg eller kostade som en Radelli ( denna var 200:- dyrare ) så jag tänkte det kunde vara bra att få jämföra kvaliteer.
Först efter en vecka så kom paketen, åkte hem packade upp och synade grejorna

.
Jofrab cylindern vart där en stor gjutgrotta i godset vid insuget i cylindern, satt massor av gjutsand hårt packat kvar i gropen

tur man såg det.
Sachs / Jamarcolen visade sig att de hade skickat den märkt Zundapp, helt olika utseende från vad som visades på hemsidan.
Fälgen var en Radelli som de skickat, typ 200 spänn dyrare än hos tex Mopedrenovering.se !!!
Så det blev att reklamera alla grejor

men det gick trots allt ganska smidigt, pengarna återbetalades osv osv.
Det som nr 1 skrev som en förklaring till att det kan bli fel, är att bilder eller beskrivning ej överensstämmer med den varan som skickas, visst det kan jag köpa ( om än ogillar VÄLDIGT MYCKET ).. Här tycker jag att en firma som säljer över nätet MÅSTE beskriva varan på rätt sätt, likväl visa bilder på den varan kunden förväntar sig att beställa....
MEN HUR I HELVETE SKA MAN KUNNA FÅ SVAR OM MAN RINGER, NÄSTAN INGEN BUTIK SVARAR I TELEFON NÄR MAN SKA STÄLLA EN FRÅGA OM MAN ÄR OSÄKER INNAN BESTÄLLNING AV EN VARA......
Sedan en annan sak.
Har beställt mycket prylar av olika firmor på nätet, de flesta firmor är ÅF åt NORDSCAND och deras varor eller deras varumärke NTS har jag för mig att det heter, nåväl, finns nog ingen vara märkt NTS som ens kommer i närheten av ett väldigt slitet original om vi talar om kvalitet eller passform

, är så besviken på detta märke så jag kan spy, nästa beställning så ska det i kommentarsfältet stå " inga NTS produkter" för min del..
Stefan