övrigt

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
blyfot
Forumsponsor

Re: övrigt

Inlägg av blyfot »

fatchance skrev:
Kaka söker maka!? :mrgreen:
slider_score.gif
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

:mrgreen: Det är så vansinnigt snyggt svammel så det blir faktiskt lite underhållande.
Och sen det där envägssystemet... Bara fortsätta nöta med svammlet... staff_gemini-1.gif
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

fatchance skrev:
56:an skrev:För mej får du gärna fortsätta om du känner för det. Du ska inte behöva känna att alla är emot :D
Kaka söker maka!? :mrgreen:
lite mer än fniss :lol: :lol:
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

(citat från annan tråd)
Raketaren skrev:inge ryssbajs här nu också Hasse... [badair]
Ähh... Kommer nog en del skit från EU också...
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/svinf ... 391213.svd

Parantes
Läste att västvärlden skulle stämma Ryssland inför WTO för deras importförbud mot fläskkött från EU. Känns då väldigt tvivelaktigt när väst samtidigt infört olagliga sanktioner mot Ryssland (skall först godkännas av FN för att gälla)
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Politik hör bara hemma på Politiktråden. Vi skapade den för att slippa politik på övriga ämnen och trådar, har skrivit samma sak på humortråden. I fortsättningen flyttar jag eller raderar inlägg om det blir för mycket politiksnack utanför den tråden. Detta utav den anledningen att de som inte är politiskt intresserad just här på forumet ska slippa läsa om det så länge man inte själv väljer det. Mopedintresset är det som förenar oss och det har ingen politisk identitet.

Åter till... :roll: Övrigt?

Dt50r (tordm), har du inget veteranmopedintresse? EU-mopedsnack passar bättre på EU-moped forum som moppenet.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

Härligt Jossan!!! slider_score.gif
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

Raketsport skrev:Politik hör bara hemma på Politiktråden. Vi skapade den för att slippa politik på övriga ämnen och trådar, har skrivit samma sak på humortråden. I fortsättningen flyttar jag eller raderar inlägg om det blir för mycket politiksnack utanför den tråden. Detta utav den anledningen att de som inte är politiskt intresserad just här på forumet ska slippa läsa om det så länge man inte själv väljer det. Mopedintresset är det som förenar oss och det har ingen politisk identitet.

Åter till... :roll: Övrigt?

Dt50r (tordm), har du inget veteranmopedintresse? EU-mopedsnack passar bättre på EU-moped forum som moppenet.

tackar Jossan... slider_thankyou.gif
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Raketaren skrev:Helt rätt Stefan....ett mycket riktigt ordspråk i det här fallet... slider_cheers.gif
Raketaren, vad menar du med att jämföra mig men dt50r?
Jag har varit mobbad själv i skolan och jag gillar inte när flera sluter sig samman och mobbar nån ensam fattar du det????

För mej är dt50r välkommen här
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Nej, det är inte okej att mobba varandra.
//Jossan
Josefine Andersson
dt50r

Inlägg av dt50r »

Att ett avlägnande av avgaspluggen skulle ge en 80% ig ökning av hastigheten har jag svårt att tro på ,på en dt50r 45:a?
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

56:an skrev:
Raketaren skrev:Helt rätt Stefan....ett mycket riktigt ordspråk i det här fallet... slider_cheers.gif
Raketaren, vad menar du med att jämföra mig men dt50r?
Jag har varit mobbad själv i skolan och jag gillar inte när flera sluter sig samman och mobbar nån ensam fattar du det????

För mej är dt50r välkommen här
Ibland kan det va bra att ändra på sig när man blir uppmanad till det upprepade gånger. Att tjuta som en barnunge hjälper föga utan förargar bara mer.
Forumet har en regelbok som är till att följas, det finns andra ställen som säkert har andra regelböcker där det passar bättre att uttrycka sina åsikter.
Det har hittils varit fritt fram att bräka på i den här tråden men nu har Jossan sagt ifrån slider_thankyou.gif och då är det bara att rätta sig in i ledet. Man ska ställa upp bakom sin ledare istället för att kritisera och gnälla, annars kan man dra nån annanstans.
Som forumsponsor så är jag glad att Jossan vill sätta punkt för det här svammlet, vi måste upp ur vinterdvalan och ut på vägarna igen, DET ÄR VÅÅÅÅÅRRR slider_score.gif
dt50r

Inlägg av dt50r »

Cirka 6 veckor kvar till maj månad.först då får jag se på pumparna om det finns e10 på marknaden.
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor

Inlägg av Micke S »

dt50r skrev:Cirka 6 veckor kvar till maj månad.först då får jag se på pumparna om det finns e10 på marknaden.
Om du inte vill vänta så länge och gärna vill testa redan nu är det bara att blanda själv.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
dt50r

Inlägg av dt50r »

Hur jag kan köra på blå och lönnis utan dubb på däcken.jo.jag kör en trött yamaha dt50r 45:a
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

Raketsport skrev:

:mrgreen: :mrgreen: Fick du nåt svar??
Skriv svar