Monark monarscoot. Nya foton! 100320. nu i trafik! Va tycks?

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
NiklasHögberg

Re: nya foton

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nice moppe :cool2:[/quote]

tackar så mkt billykid <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Moppeverkstad på jobbet måste säga upp mig behöver ni folk? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tyvärr behöver vi ej folk. hihi. vi e 2 st. chefen o ja. mest eu moped eländen som servas. men nu när ingen e inne över vintern så passar ja på o ha min kära moped inne om dagarna. den trivs fint inne i värmen om dagarna. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) Nu blev jag avis Niklas - tänk att få ha ett sånt jobb där chefen tycker
lika mycket om gammelmoppen som du gör :lol: Kolla där Doktorn,du kanske
kan fråga din eminenta skalpellinköpare om mera spejs därute :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm chefen har inget mot min gamle moped. han tycker de e kult att jag kör veteran moppe,. själv renoverar han en pontiac trans am, (bandit) <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En banditbil - då måste han lacka den röd va :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hehe ne den e nylackad svart me en guldörn på huven nu. den blir riktigt fin. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En målad örn eller en klisterlapp med lite klarlack kanske :?: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de e som ngn dekal som monteras sen klarlack ja. de e som dom gjorde från början på dem. hur som helst blir de fint. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blir säkert kalasfint. :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gjorde ett test nu ikväll o bytte storlek på de fasta munstycket. monterade i 49 nu istället, motorn gick mycke behagligare mot tidigare me storlek 50. nu kan man smyga fram på lägre varv o den går rent utan att 4-takta. o varvade rejält gjorde den me nu. märks om den kommer fortsätta gå fint nu me 49 munstycket. vore trevligt om den gör de i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Hasse1

Inlägg av Hasse1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:hehe ne den e nylackad svart me en guldörn på huven nu. den blir riktigt fin.
Ojojoj,,, min favoritbil slider_victory.gif spocht_winner mefipallina_yahoo.gif
Bilder mottages gärna, skitsnygga bilar och rätt färg har du också. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

NiklasHögberg skrev:gjorde ett test nu ikväll o bytte storlek på de fasta munstycket. monterade i 49 nu istället, motorn gick mycke behagligare mot tidigare me storlek 50. nu kan man smyga fram på lägre varv o den går rent utan att 4-takta. o varvade rejält gjorde den me nu. märks om den kommer fortsätta gå fint nu me 49 munstycket. vore trevligt om den gör de i alla fall.
Jag tror nog att du hittat rätt munstycke till fuggen då den slutat 4takta.
Grattis NH :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Hasse1 skrev:
NiklasHögberg skrev:hehe ne den e nylackad svart me en guldörn på huven nu. den blir riktigt fin.
Ojojoj,,, min favoritbil slider_victory.gif spocht_winner mefipallina_yahoo.gif
Bilder mottages gärna, skitsnygga bilar och rätt färg har du också.
skall fota den mer under tiden den monteras ihop. så du ska få bilder bara du påminner mig. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

Grannen skrev:
NiklasHögberg skrev:gjorde ett test nu ikväll o bytte storlek på de fasta munstycket. monterade i 49 nu istället, motorn gick mycke behagligare mot tidigare me storlek 50. nu kan man smyga fram på lägre varv o den går rent utan att 4-takta. o varvade rejält gjorde den me nu. märks om den kommer fortsätta gå fint nu me 49 munstycket. vore trevligt om den gör de i alla fall.
Jag tror nog att du hittat rätt munstycke till fuggen då den slutat 4takta.
Grattis NH :)
mmm den varvar ur friskt nu så man inte vågar åka fullgas. ska dreva den lite så den lugnar ner sig i varv. för övrigt blir moppen bara bättre o bättre med tiden. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar