Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var ju soligt och fint här oxå...men blåsigt som f-n :? dessutom har man varit halvlam i ryggen idag oxå.. :( ..har inte tid med sånt nu... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick nog av vår snödriva i går efter jobbet :twisted: Nu skulle bussen fram, så var det bara !!!!
Ladde upp med en pilsner först, körde ut slungan och började , jäv-- tungt var det, och som högst ca 110cm .
Men efter en timme så var det en gata :lol:
Sedan började jag med att gräva fram en lååång el.kabel som låg under en massa snö som rasat från ladans tak, tänkte sätta batterierna på laddning efter denna kalla vinter, precis innan jag skulle koppla på laddaren så drog jag på huvuströmbrytaren för att kolla om det fanns någon ström överhuvudtaget i bussen, och jo då, det lös friskt på instrumentbrädan :shock: provade då att vri på starten och bussfan hoppade igång efter två slängar :lol: :lol: :lol: Jösses.... :shock:

Bild

Bild

Så , nu är det bara att städa å plocka lite sedan får vi ut och kampa..
SOMMARN ÄR HÄR 8) 8)

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nästan vindstilla idag och soool :) :) skit skön dag på crosbanan. mycket folk också, 30st ( andra dagen banan är öppen ) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja vädret igår var enormt!
Supervarmt T-shirt väder tyvärr hade jag eftermiddagssol så tempen ljuger
lite det blir inte helt i skuggan efter kl 17.
Men jag trodde det var fel på mätaren när den låg på över 20 grader på bron under taket..
Tyvärr är det totalt annorlunda idag surt som fan disigt å 1,5 grader uurk :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går hade vi +15, idag dimma och+5 :? <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I morse regn, nu mitt på dagen +10 och ikväll väntas mer regn :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

hmmm

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norra Dalom....Mulet och grått väder idag +10 grader.... :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går vart det årets skönaste dag hitills... ledig från jobbet för en gångs skull, började snickra färdigt på altanen, blev så varmt i solen att jag blev tvungen att leta fram mina avklippta jeans :lol: +26* i halvskuggan,

senare på eftermiddagen satt jag tillbakalutad med ett glas vin och bara mös , då ett välbekant ljud uppenbarade sig..... Mööö..... möööööö.. ..
tittade ut mot gatan och där kommer en "farbror" men en gammal flaka och förmodligen är det barnbarnet som sitter snällt på flaket och skrattar..
Helt underbart......... :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ca 10 plus och sol :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->i dag soligt +15 sukan gick bra tills jag kom hem, när jag skulle starta igen, var det dött :? <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->drog runt i shorta idag, fan så trevligt väder! skönare igår, men då blåst det lite. 15+ <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog raketarn till gnoget i morse (2 mil). Klart som fan att temperaturen låg på -3 just den här morronen. Det tog en stund att räta ut fingrarna efteråt :tierdeyes: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag stekte det på så bra, så jag slängde i jackan i väskan och körde med bara tjocktröjja. Svettades ändå. :shock: :D <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Idag stekte det på så bra, så jag slängde i jackan i väskan och körde med bara tjocktröjja. :shock: :D
Så här sent?
Den flög förra veckan :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Faen..... DET SNÖAR :shock: Ligger ca 3-4cm på bilen nu och flyger några flingor i luften :pinocchio: :cry2: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar