pangerva skrev:Hur länge ska vi behöva se alla dina perfekta åk?
Du ger oss andra mindervärdeskomplex.
tture har ju lovat att bygga en rat-type oxå, tycks ha hört att den skulle putsas med ett femmans sandpapper å inte våtservetterna... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det tture kallar rat-typen tror jag inte han har börjat på,kan ju inte vara nån av dom här två ??? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den gula måste ju vara rat biken för gaffeln ser lite skabbig ut mellan gaffelkronorna.
Jag ser flera fingeravtryck där............ <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
alf-johan skrev:Ja eller hur,alla dessa guldfiskar, varför klä om limpan
HE HE ni är roliga
Vist är den Gula en Rat-bike det måste ni ju se som Sura säger även Braxmatte tycker det
Klä om limpan.Jo överdraget är för dåligt spänt så den har fel lock .möjligt att jag kan använda samma klädsel <!-- </EdIndex> --></div>
Kasta in lite nya bilder så man får lite inspiration!
Ja ja det kommer .fick ju gå hela lördagen i stockholm med tjejen så det blev ju inte mycke skruva för mig i helgen .Så hur går det med målarkluddens E-type bygge <!-- </EdIndex> --></div>
Kasta in lite nya bilder så man får lite inspiration!
Ja ja det kommer .fick ju gå hela lördagen i stockholm med tjejen så det blev ju inte mycke skruva för mig i helgen .Så hur går det med målarkluddens E-type bygge
Ok, lite girly-shopping alltså!
Ja ibland måste man säger dom.. tråkigt men sant förmodligen.
(Går inget vidare med Z-typen, behöver ha lite drag hjälp!) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte fixat så mycke men ska snart kasta i motorn och klura på vilket styre detta bygge ska ha .Någon som har något bra förslag