<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->härligt väder idag...solen sken trots att den var en smula blek om nosen...
frestelsen blev lite för stor när jag skulle fram med snöslungan....
F-50 i bastarden i garaget riktigt tiggde om att bli rastad... på med moppefällen å iväg på en liten tur...kändes att livsandarna började komma till liv igen trots att våren ännu är långt bort...
stannade å knäppte en bild vid postlådan, över vinterlandskapet...
så tillbaka till verkligheten...ut med slungan å bearbeta gårdsplanen lite
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En bekant monterade m8 bult istället för brytpinnar. Men då var det inte m8 bulten som tog smällen utan det blev ett större haveri... <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:En bekant monterade m8 bult istället för brytpinnar. Men då var det inte m8 bulten som tog smällen utan det blev ett större haveri...
så kan de gå. men de ja säljer har den storleken original på brytpinnarna, sen har dem dessutom kraftigare vinkelväxel till skruven <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kom ju över min slunga för ett ruskigt bra pris..för några år sedan...men är nog lite sugen på att byta ut den nästa vinter..de nya husqvarnaslungorna är riktigt fina..den vi har på jobbet har till och med värme i hantagen.. ..hmm nu blev det visst en smula i tråden så tillbaka till vädret igen..
är ungefär - 14 ikväll..och ännu så länge uppehåll från snöeländet.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...