Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NRoos: cylindrarna som sitter på dom där motorerna är dom snabbaste
som finns med orginalutseende till sachs. åker ifrån alla gamla trimcylindrar inkl 60kubikare, och åker 8or runt dom nytillverkade som finns idag. identifieras med gjutnumret på cylinderfoten.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
som finns med orginalutseende till sachs. åker ifrån alla gamla trimcylindrar inkl 60kubikare, och åker 8or runt dom nytillverkade som finns idag. identifieras med gjutnumret på cylinderfoten.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
När såg du en komplett 4 pet gå så mycket billigare ?NRoos skrev:Vad är det som är så speciellt med den här motorn? Förutom att den är 4-växlad och har lite mera kusar, för en ny renoverad 4-växlad har ju inte kostat så mycket på tradera som den här.
Nja.. det vet jag inte om jag kan hålla med om iofs... myten är större än fartskillnaden <!-- </EdIndex> --></div>erlan skrev:NRoos: cylindrarna som sitter på dom där motorerna är dom snabbaste
erlan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->VAd är detta 
http://www.blocket.se/stockholm/Rush_31869834.htm?ca=19&w=3
Ser klart udda ut, men 25 loppor för den högen känns som ett överpris? Och är det npn som förstår hur motorn funkar, ser mystisk ut. <!-- </EdIndex> --></div>

Ser klart udda ut, men 25 loppor för den högen känns som ett överpris? Och är det npn som förstår hur motorn funkar, ser mystisk ut. <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är en Rush. Stockholmstillverkad moped (bröderna Östholm) och den är mycket ovanlig.
Vad jag kan förstå så är inte: Framgaffel och skärmar är original på den i annonsen. Modellen borde också ha en Villiers motor. <!-- </EdIndex> --></div>
Vad jag kan förstå så är inte: Framgaffel och skärmar är original på den i annonsen. Modellen borde också ha en Villiers motor. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ja min egna. Tror den gick för 3500:- då med tyskt 60cc kit och nya packboxar, packningar. <!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:När såg du en komplett 4 pet gå så mycket billigare ?NRoos skrev:Vad är det som är så speciellt med den här motorn? Förutom att den är 4-växlad och har lite mera kusar, för en ny renoverad 4-växlad har ju inte kostat så mycket på tradera som den här.
Nja.. det vet jag inte om jag kan hålla med om iofs... myten är större än fartskillnadenerlan skrev:NRoos: cylindrarna som sitter på dom där motorerna är dom snabbaste
erlan
Felstavat namn om ni ska söka på det på nätet,det stavas rusch. <!-- </EdIndex> --></div>Naeri skrev:VAd är detta
Ser klart udda ut, men 25 loppor för den högen känns som ett överpris? Och är det npn som förstår hur motorn funkar, ser mystisk ut.
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
förvisso komplett och i mintcondition, men priset dom begärde... 67 papp!
<!-- </EdIndex> --></div>
Fyndbörsgaraget hade en sån ute till salu för ett par år sedan,bjo skrev:EN RUSH!!! Mopedernas moped!!! Byggdes på Klara Norra Kyrkogatan i Stockholm, och var dyr redan som ny. Nice
förvisso komplett och i mintcondition, men priset dom begärde... 67 papp!

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Med tanke på att mopparna är handgjorda av ngr gubbar så är den billig jämfört med en dussinmoped som tex plåtbananen.. Hur många ex tillverkades inte den i
En riktig investering om ngt år så är alla skruttiga slut å då finns bara topprenoverade exemplar..Naeri skrev:VAd är detta
Ser klart udda ut, men 25 loppor för den högen känns som ett överpris? Och är det npn som förstår hur motorn funkar, ser mystisk ut.
Med tanke på att mopparna är handgjorda av ngr gubbar så är den billig jämfört med en dussinmoped som tex plåtbananen.. Hur många ex tillverkades inte den i

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo den är ju rysligt udda Ruschen men inte har man ju den pengen över, trots att det kan va en hygglig pensionsförsäkring..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...