BjörnK skrev:Är det bara jag som tycker att Tradera ser märklig ut?
En liten bild i till vänster och en massa plats till höger.
Fel på sidan eller har Tradera skaffat sig en taskig stylist?
njaa det är väl för att få plats med eventuell reklam på högerkanten <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:nä det är ju jäkligt fult gjort..om dom själva försöker buda upp priset på varan..
Håller med!
Dock kan man blåsa Tradera på Reservationsprisavgiften om man har en polare som lägger ett bud på det minsta man vill ha för varan...
jo det är ju snyggt eller
Snyggt och snyggt... Praktiskt iallafall
Nu säljer jag andra grejjer en självsäljande moppeprylar. Så för att slippa besväret med paketering och allt som hör till om en grej går för typ 1:- så funkar det bra om nån vän lägger ett bud på en 20:a eller 50-lapp. Om nån annan tycker varan är värd mer så är det upp till dem... (Ja, jag lägger ut för 1:- för att slippa osåltavgiften) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Är den där knappen " Nya i dag " bort plockad på Tradera
eller är det bara nått tok just nu.. <!-- </EdIndex> --></div>
Caddylasse skrev:Bild på de berömda glasögonen, nu står de i rätt hylla. En av alla hyllor saom förgyller mitt Puchkontor. Men de var tusan så svåra att fotografera.
Tog en bild när jag hade dem på, men jag såg så skurkaktig ut så den får ni inte se, min dotter påstod att det inte berodde på glasögonen, men jag tror hon har fel.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej, ja jag har ungar, men de har redan Puch skolschema. Jag har orginalet och har kopierat upp till dem.
De har ju även varsin Puchmoppe. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Lasse väss skrev: Är den där knappen " Nya i dag " bort plockad på Tradera
eller är det bara nått tok just nu..
Den är borta. Klicka på "Relevans" och sortera efter senast inlagda.
Den är inte alls borta, bara undangömd
Om man går in på en kategori så finns det en spalt åt höger, längst upp i den så står de "skynda fynda" Klicka på den så finns det en spalt åt vänster, där finns;
Populära objekt
Sista chansen
Nya idag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha där ser man tänk att dom ska behöva ändra saker hela tiden, det är lika när dom flyttar om på Ica-hallen allt tar dubbla tiden att hitta <!-- </EdIndex> --></div>