Det är bra med combi det saknar jag nu med amazonen men å andra sidan kan man inte ha en veteranbil och köra ved och skrot i, det får bli på släpet istället. Audi 100 cc:n hade makalöst combiutrymme, en gång lastade jag in en jättestor och tung ytterdörr, en gammal butiksdörr, och den gick ledigt in plus ett stort lass ovanpå för det gick att lasta tungt också. Långa bitar också om man fällde ned främre passagerarstolen
Volvo 245 är också en perfekt laståsna men det är allmänt känt...
Mina tre senaste bilar är inte valda det är erbjudanden som kommit på mig. Först 343:an sen Audin och nu amazonen, den senaste klart bäst
Säcken skrev:Ja ser att du tar ut pengar Patrik, hur mycke tog du ut?
Ha ha.. Nja, det var allt e tjocke kärring du.
Tur jag hade med wirelåset för när hon skulle vända sig om i gluggen bankomaten sitter så fastna ho så jag fick kroka i wire'n å dra lossna med mopeden.
Mvh Patrik
Senast redigerad av Patrik den 04 jun 2013, 15:35, redigerad totalt 1 gång.
Tack för länken, Skåpafors ligger ju bakom kröken...
Patrik skrev:Ha ha.. Nja, det var allt e tjocke kärring du.
Tur jag hade med wirelåset för när hon skulle vända sig om i gluggen bankomaten sitter så fastna ho så jag fick kroka i wire'n å dra lossna med mopeden. "
Mvh Patrik
Hmm... jo, hon verkar sitta på styret.
Du skulle ha dragit med dej palmen också...
Du har ofta spännande bakgrunder på bilderna. Det finns en liknande i södra delen av Kalmar vid dom gamla lokstallarna och SJ:s gamla godsstation och rangerbangård. Händer jag cyklar där nån sommarsöndag när ingen jobbar...
En god vän tyckte att jag behövde en röd Dakota från 1967. Nu talar vi orginalskick. orenoverat, orginallack. Motorn är loss för rengöring och viss justering. Matching nr så klart.
Tog en tur på 80 mil idag för att hämta den.
Passerade hästby på vägen, men han var ju inte hemma så vitt jag förstod.
Hade ju tänkt göra det sista på Floridan idag, men det får bli i morgon.
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons