Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här regnar det + 2 kallt som f-n hoppas få hem den nya redventilen i dag,från Norscand, så det passar att vara hemma och meka. :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
BjörnK

Inlägg av BjörnK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Från sommarvärme till vårvinter, usch!
Ett par plus och drar kallt från norr, man undrar varför det skall pendla så mycket i detta land, vad gäller väder :x <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kom drygt 1cm snö inatt :? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här på Filippinerna är det runt +30 i skugan och det värmde ännu mera att höra att det snöar hemma :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Johan Lat skrev:Här på Filippinerna är det runt +30 i skugan och det värmde ännu mera att höra att det snöar hemma :wink:
:gaah: Ja vill med åka till de varmare breddgraderna
Dock inte nu, men till vintern!

Här är de lite olika väder, molnigt ena stunden o stårlande solsken andra.
Dock blåser det, o då kommer nog snön som de andra fått... hit :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hör snöade det för fullt runt lunch... Som tur var fastnade inget på backen! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi vaknade också till snöoväder i morse! :shock: trodde inte mina ögon men eftermiddagen va solig å fin! <!-- </EdIndex> --></div>
carl76

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snöade för fullt igår och i morse kl 5 snöade det också!0 grader <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I morse -2 grader kallt , BURR!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag fortfarande +2 på morgonen, känns som att våren backat , men på söndag säkert +20 :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tur att man jämt är sist med att få på sommarhjulen på bilen.. 8)
i gårkväll när jag var på väg hem med moppen på kärran, strax söder om Vansbro (uppe på höjderna) spann framhjulen loss när jag slog i trean efter ett "Pitt-stop" , mötte också en husbil som bokstavligen kröp fram.. :? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja här uppe i norr slog kylan till lagom till den årliga 1a majrundan.
Men det stoppade inte dom hårda Norrlänningarna minsann! Antalet deltagare blev ca 1000 MC i kortege genom staden. :shock:
idag visar sig solen lite å just nu ligger tempen på +4
tjosan! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja där finns hårdingar :P <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vädret idag funkar, 24 grader 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här också + 23 :D 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar