56:an skrev:Den som vill läsa får vackert betala men här på Raketsport kan vi tack vare internets distributionsteknik läsa utan det kostar någonting och det tycker jag är något väldigt fint. Nu i vinter ska jag försöka scanna vidare bland det jag har.
Undrar hur mycket dom maxar.... Är det tvåhundra, tre hundra, etthundrafemtio eller vad
56:an skrev:Den som vill läsa får vackert betala men här på Raketsport kan vi tack vare internets distributionsteknik läsa utan det kostar någonting och det tycker jag är något väldigt fint. Nu i vinter ska jag försöka scanna vidare bland det jag har.
Undrar hur mycket dom maxar.... Är det tvåhundra, tre hundra, etthundrafemtio eller vad
Han som vann den där auktionen har även UT-Data som användarnam och kommer att kopiera den och lägga ut kopian som auktion
Precis, lite svinigt beteende, han köper den för 111kr, kopierar o lägger sen ut för 150kr.
Det värsta är att det är dåliga kopior. Jag köpte en för La Strada, när jag fick den var den mindre format än originalet, och kornig, för 150kr tycker jag man borde få en bra kopia. Mailade och frågade om han hade råinscanningen så jag själv kunde skriva ut, men fick till svar att han inte hade nåt sånt, undrade då hur han fått sin kopia, men fick aldrig nåt svar. <!-- </EdIndex> --></div>
Nej, jag tror inte dagens reklam blir kult och framtida handelsvara på Tradera eller liknande. Det är bara att slänga skiten med gott samvete.... Precis likadant som med plastankan, Volvon, plastgranen eller vad det nu kan vara....
varför inte sätta upp en "ingen reklam tack" på brevlådan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har ett annat post problem
Det kommer två brevbärare varje dag , den ena är Posten (gul bil), och den andra är "Bring" (grön bil)
Först kommer posten och fyller lådan (med reklam) , sen kommer bring och dom "pular" ner sitt i den redan fulla lådan .
Inte nog med det, ofta så står locket halvöppet också, så det kan även vara regnskadat <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Vi har ett annat post problem
Det kommer två brevbärare varje dag , den ena är Posten (gul bil), och den andra är "Bring" (grön bil)
Först kommer posten och fyller lådan (med reklam) , sen kommer bring och dom "pular" ner sitt i den redan fulla lådan .
Inte nog med det, ofta så står locket halvöppet också, så det kan även vara regnskadat
Samma skit här, visst är det konstigt förr kom posten med brev, nu kommer dom med reklam, <!-- </EdIndex> --></div>
Inte nog med det, ofta så står locket halvöppet också, så det kan även vara regnskadat
Samma skit här, visst är det konstigt förr kom posten med brev, nu kommer dom med reklam,
Jag var till återvinningen med en papperspåse med tidningar och reklam i går, den var fylld till ca 3/4 och av det ca 80% reklam
Den var så tung att handtaget gick av, det var inte många veckors sparande kan jag lova , skiten brinner ju inte ens <!-- </EdIndex> --></div>
Samma skit här, visst är det konstigt förr kom posten med brev, nu kommer dom med reklam,
Jag var till återvinningen med en papperspåse med tidningar och reklam i går, den var fylld till ca 3/4 och av det ca 80% reklam
Den var så tung att handtaget gick av, det var inte många veckors sparande kan jag lova , skiten brinner ju inte ens
Ja jag brukar säga att det kommer väl en 3 st granar i veckan <!-- </EdIndex> --></div>