Lasses EFS: Fortsatt konstigt fenomen på fullgas
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj oj klumpen ser elak ut med myggfångare å knatterrör
<!-- </EdIndex> --></div>

Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Litet steg framåt, Billykid var snäll å svetsade upp bakskärmen som var rejält rostskadad
så bra svetsat att det gick knappt åt något spackel 
Nu är jag inne på sprutspackel , så får vi se i morgon
Fick även klart en sidobox, den andra fick jag fortsätta arbeta på .. ruskiga jävlar att sluka arbetstimmar
(borrade hål, buckliga och spruckna 

Nu är jag inne på sprutspackel , så får vi se i morgon

Fick även klart en sidobox, den andra fick jag fortsätta arbeta på .. ruskiga jävlar att sluka arbetstimmar

-
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hur tusan mätte ja då tro?? höll ju ihop öronen rejält o fick de te ca 50. eller så e ja blind? ska du ha tebax penningarna?? <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Jo den kom, men det var ju en 55mm klammaNiklasHögberg skrev:kom det ngt med posten idag?? kan du använda den tror du??den klämmer inte åt
Men kanske jag har en på G nu då
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Blir snyggt det där Lasse. Lackar du själv med spruta hemma i garaget? <!-- </EdIndex> --></div>
Samma konstruktion som på en Zündapp. Mycket smidigt.Lasse väss skrev:Raketsport skrev:Lasse väss skrev:Ehh....Tappade bort några viktiga bitar för fortsatt montering
Men frun hittade den sista![]()
![]()
Skulle ju krympa axelsnutten så den skulle glida in i det nya lagret lättare , sedan ringde väl telefonen som vanligt
Men som sagtdet finns ett par ögon till här i huset
På plats: Denna konstruktion möjliggör att bakhjulet går att ta bort för tex: däckbyte utan att kedjan och den sidan behöver lossas
Det är tre lager i baknavet, två i själva navet och ett i "ryckutjämnaren"
Blir snyggt det där Lasse. Lackar du själv med spruta hemma i garaget? <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
Nej då, den kan ligga i braattha lådanNiklasHögberg skrev:hur tusan mätte ja då tro?? höll ju ihop öronen rejält o fick de te ca 50. eller så e ja blind? ska du ha tebax penningarna??Lasse väss skrev:Jo den kom, men det var ju en 55mm klammaNiklasHögberg skrev:kom det ngt med posten idag?? kan du använda den tror du??den klämmer inte åt

- Lasse väss
- Forumsponsor
Färgen blandas på Mekonomen och sprutar med fina "Caps" från www.Highlights.nu på något uppvärmda burkar 
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=&search_sort=&search_product=v87&search_brand= <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, lackar hemmaPälle skrev:Samma konstruktion som på en Zündapp. Mycket smidigt.Lasse väss skrev:Raketsport skrev:Lasse väss skrev:Ehh....Tappade bort några viktiga bitar för fortsatt montering
Men frun hittade den sista![]()
![]()
Skulle ju krympa axelsnutten så den skulle glida in i det nya lagret lättare , sedan ringde väl telefonen som vanligt
Men som sagtdet finns ett par ögon till här i huset
På plats: Denna konstruktion möjliggör att bakhjulet går att ta bort för tex: däckbyte utan att kedjan och den sidan behöver lossas
Det är tre lager i baknavet, två i själva navet och ett i "ryckutjämnaren"
Blir snyggt det där Lasse. Lackar du själv med spruta hemma i garaget?

http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=&search_sort=&search_product=v87&search_brand= <!-- </EdIndex> --></div>
-
okej okej, vill ju inte du ska tro ja lurat dig. måste ha mätt stolligt totalt häromdagen. man ska ju kunna vistas här bland alla med gott samvete, så man inte blir klassa dom ngn bedragare!! ne nu ska ja smida ihop lite frukost till familjen. sambon har vart på promenad en stund!! <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Nej då, den kan ligga i braattha lådanNiklasHögberg skrev:hur tusan mätte ja då tro?? höll ju ihop öronen rejält o fick de te ca 50. eller så e ja blind? ska du ha tebax penningarna??Lasse väss skrev:Jo den kom, men det var ju en 55mm klammaNiklasHögberg skrev:kom det ngt med posten idag?? kan du använda den tror du??den klämmer inte åt
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-