Mellstaträffen 2012

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den var det rätt stuk på thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Satan va ball! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Naeri

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
musköchrister skrev:URL=http://imageshack.us/photo/my-images/600/dsc0171sl.jpg/]Bild[/URL]

går och väntar på lite axlar och distanser så jag kan fortsätta med "SM50".så jag började lasta lite inför mellsta.det blir släp oxå

GRYMT bygge! slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mmmm Cylindern :drewl: ,kör du med motoplat? :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är ett gammalt bygge,så det är motoplat,det var väl det enda som fanns då. polini cylinder 80cc. tackar för omdömena <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag köpte en polinisats på tradera i våras. men jag har inte lyckats lista ut hur avgasstosen/avgasröret ska sitta fast i cylindern.
kan du fixa närbild/bilder på det vore jag tacksam.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->DEN DÄR VILL JAG HA :shock: Satan så frän :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

erlan skrev:jag köpte en polinisats på tradera i våras.
Undra inte om jag la bud på den åxå, blev väl inte så billig tror jag... :close_call: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den var ju härligt rå den där christer..skapar en hel del vill ha känslor..... :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

zappafan skrev:
erlan skrev:jag köpte en polinisats på tradera i våras.
Undra inte om jag la bud på den åxå, blev väl inte så billig tror jag... :close_call:
nej den blev rätt dyr. :oops: men, rätta mig om jag har fel, det är väl bland det vassaste man kan hitta på 50cc. tänkte spara den till telstaren kommer på tur. eftersom den är för dålig och fattas mycket svåra orginaldelar för en perfekt orginalrenovering, så tänkte jag mig den cyllen på en EKF. och sen göra så gott det går med resten.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det går bra att ta med sig stora plånboken eller en orange e-type och komma och diskutera.

ang avgasanslutning så är det gjort en stos typ insugsrör,sen är avgas-systemet på trätt, och 2 fjädrar håller fast det. borrat 2 små hål i kylflänsarna ,där är fjädrarna fast-satta <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha , nu har man 3 åkbara Sachsar till helgen om det skulle hända något (risken är ju iofs nästan obefintlig när det gäller Sachs :roll: ) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kenneth nu ska du inte vara stursk tänk efter hur det brukar vara med dina sachsar hihi <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->som sagt ..jag tar med lite extra papptallrikar och nån engångsmugg i reserv åt dig kenneth... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var nyss och hämtade en till Sachs i Hedemora

Öhh , vad är det som skrivs ... jag har väl aldrig problem :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar