Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiQ3 skrev:nee. tycker det är ok pris som det är nu ändå. är en del jobba bakom iafall. o material med.

Jag trodde vi var i Sverige nu, så vad är "nee" för något? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter det inte en 4 pet på den här ??
http://www.blocket.se/ostergotland/Billig_veteranmoped_32143168.htm?ca=15&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Öryd

Inlägg av Öryd »

Neifelheim skrev:
NiQ3 skrev:nee. tycker det är ok pris som det är nu ändå. är en del jobba bakom iafall. o material med.

Jag trodde vi var i Sverige nu, så vad är "nee" för något?
Nej i gnällbältet <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

S_Compakt skrev:Sitter det inte en 4 pet på den här ??
http://www.blocket.se/ostergotland/Billig_veteranmoped_32143168.htm?ca=15&w=3
Tror jag inte?

http://www.blocket.se/dalarna/DBS_Hercules__74_31829182.htm?ca=13&w=3&last=1 <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe ... enpet snarare då :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

NiQ3 skrev:
Neifelheim skrev:

Nej i gnällbältet
Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Neifelheim skrev:Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
ärduforumetsnyastespråkpolis staff_italiamac_fastidioso.gif

skojade bara <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Öryd

Inlägg av Öryd »

Neifelheim skrev:
NiQ3 skrev:
Neifelheim skrev:

Nej i gnällbältet
Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
Du misshandlar ju med språket lika mycket. 3 inlägget
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=2649&start=135&mforum=raketsport

oxå vart ligger det?
:P <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

NiQ3 skrev:
Neifelheim skrev:
NiQ3 skrev:
Neifelheim skrev:
Nej i gnällbältet
Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
Du misshandlar ju med språket lika mycket. 3 inlägget
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=2649&start=135&mforum=raketsport

oxå vart ligger det?
:P
Jaja, jag får ber om ursäkt, men har ett visst hat mot ordet "nee".....var inte meningen att det skulle bli sådan stämning, så ber om ursäkt:) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu bryter jag dessa "onödiga" inlägg med en billig motor :lol:
http://www.tradera.com/Sachs-50-4-EKF-motor--Ny-renoverad-Toppskick-auktion_302510_127852338 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?

Sverige börjar att bli ännu mera mångkulturellt och vi bereder ännu mera plats för nysvenskar etc,
och nu så poppar det upp en hel del nya och stora moskeer lite här och var
i vårat avlånga land som inom en snar framtid troligtvis får en alldeles ny flagga
och en ny mera anpassad nationalsång - du gamla du fria blir nog ett minne blott.
Heja muhallah. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

PipaZ skrev:Nu bryter jag dessa "onödiga" inlägg med en billig motor :lol:
http://www.tradera.com/Sachs-50-4-EKF-motor--Ny-renoverad-Toppskick-auktion_302510_127852338
Den där fanns på Ebay länge på köpnu 600 euro <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Grannen skrev:Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?

Sverige börjar att bli ännu mera mångkulturellt och vi bereder ännu mera plats för nysvenskar etc,
i vårat avlånga land som inom en snar framtid troligtvis får en alldeles ny flagga
och en ny mera anpassad nationalsång - du gamla du fria blir nog ett minne blott.
Heja muhallah. :wink:
Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk.... <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Neifelheim skrev:
Grannen skrev:Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?

Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk....
Vad menar du med det ? att man inte får sjunga nationalsången är en myt som rasisterna sprider... Sen kan man ju undra hur det skulle gå för många svenska företag om inte invandringen existerat´... <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

Neifelheim skrev:

Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk....
Det tycker jag är lite sjukt, att inte kunna ha svenska flaggan där man vill eller sjunga nationalsången, tillomed inte ha skolavslutning i kyrkan, det är dock förståligt pga av religionskillnader, Men landets flagga och nationalsång, dom är inte rasistiska, Och nej, Jag är inte rasist, bara stolt att vara svensk <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar