NiQ3 skrev:nee. tycker det är ok pris som det är nu ändå. är en del jobba bakom iafall. o material med.
Jag trodde vi var i Sverige nu, så vad är "nee" för något? <!-- </EdIndex> --></div>
Tror jag inte?S_Compakt skrev:Sitter det inte en 4 pet på den här ??
http://www.blocket.se/ostergotland/Billig_veteranmoped_32143168.htm?ca=15&w=3
Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer? <!-- </EdIndex> --></div>NiQ3 skrev:Nej i gnällbältetNeifelheim skrev:NiQ3 skrev:nee. tycker det är ok pris som det är nu ändå. är en del jobba bakom iafall. o material med.
Jag trodde vi var i Sverige nu, så vad är "nee" för något?
Du misshandlar ju med språket lika mycket. 3 inläggetNeifelheim skrev:Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?NiQ3 skrev:Nej i gnällbältetNeifelheim skrev:NiQ3 skrev:nee. tycker det är ok pris som det är nu ändå. är en del jobba bakom iafall. o material med.
Jaja, jag får ber om ursäkt, men har ett visst hat mot ordet "nee".....var inte meningen att det skulle bli sådan stämning, så ber om ursäkt:) <!-- </EdIndex> --></div>NiQ3 skrev:Du misshandlar ju med språket lika mycket. 3 inläggetNeifelheim skrev:Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?NiQ3 skrev:Nej i gnällbältetNeifelheim skrev:
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=2649&start=135&mforum=raketsport
oxå vart ligger det?
Den där fanns på Ebay länge på köpnu 600 euro <!-- </EdIndex> --></div>PipaZ skrev:Nu bryter jag dessa "onödiga" inlägg med en billig motor
http://www.tradera.com/Sachs-50-4-EKF-motor--Ny-renoverad-Toppskick-auktion_302510_127852338
Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk.... <!-- </EdIndex> --></div>Grannen skrev:Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
Sverige börjar att bli ännu mera mångkulturellt och vi bereder ännu mera plats för nysvenskar etc,
och nu så poppar det upp en hel del nya och stora moskeer lite här och var
i vårat avlånga land som inom en snar framtid troligtvis får en alldeles ny flagga
och en ny mera anpassad nationalsång - du gamla du fria blir nog ett minne blott.
Heja muhallah.
Vad menar du med det ? att man inte får sjunga nationalsången är en myt som rasisterna sprider... Sen kan man ju undra hur det skulle gå för många svenska företag om inte invandringen existerat´... <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk....Grannen skrev:Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
Sverige börjar att bli ännu mera mångkulturellt och vi bereder ännu mera plats för nysvenskar etc,
i vårat avlånga land som inom en snar framtid troligtvis får en alldeles ny flagga
och en ny mera anpassad nationalsång - du gamla du fria blir nog ett minne blott.
Heja muhallah.
Det tycker jag är lite sjukt, att inte kunna ha svenska flaggan där man vill eller sjunga nationalsången, tillomed inte ha skolavslutning i kyrkan, det är dock förståligt pga av religionskillnader, Men landets flagga och nationalsång, dom är inte rasistiska, Och nej, Jag är inte rasist, bara stolt att vara svensk <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Neifelheim heter jag, och orsaken kan du ju ta reda på. Sverige drar in mer skit över gränserna än någonsin, får inte ens sjunga nationalsången pga den anses rasistisk....Grannen skrev:Näffelhjälm: Tycker redan svenska språket är misshandlat, varför dra ner det ännu mer?
Heja muhallah.