kan du fiska fram enbart 4 vxl låda så e ja sugen om priset e vettigt.Coolvette skrev:Jo, det känns helt ok.Kenneth_ skrev:Priset är ju vad man får betala för en 4,3 cylle och en v-låda löst
Av en händelse så tog jag upp med en arbetskontakt just i Portugal idag frågan om han känner till någon som samlar eller mekar gamla Sachs-motorer och det blev nog napp direkt, kan kanske hitta fler motorer eller cylindrar den vägen, vi får se.
Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
-
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
ja de va ju en bra fråga. kikade på axel men halvbra drev på samt halvkomplett mekanism för ett tag sen o de skulle de ha 1200:- för vilket ja tyckte va mkt för delar som e slitna och viktiga delar saknas.Perka skrev:Vad är ett Vettigt pris!?
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Vi får se vad min nya kontakt ger.NiklasHögberg skrev:ja de va ju en bra fråga. kikade på axel men halvbra drev på samt halvkomplett mekanism för ett tag sen o de skulle de ha 1200:- för vilket ja tyckte va mkt för delar som e slitna och viktiga delar saknas.Perka skrev:Vad är ett Vettigt pris!?
Det är förmodligen lättare att hitta en hel motor än växellådsdelar men det får vi se.
Jaha, så har man varit och cyklat en sväng, så där 7-8 kilometer skulle jag tro...
Jag har varit på Biltema som ni kan se på bilden nedan och det kostade 33 kronor och det får man väl säga är ganska skapligt. Stod och klämde på ett par arbetshandskar också för 19,90 men jag hoppade för som läget är nu får jag vända på kronorna... Den 13 juli är det veteranmarknad i Folkets Park och till det måste jag fokusera alla tillgängliga resurser. De e bara så...
Men före Biltema var jag på IKEA och fikade. Kaffe (får fyllas på), bulle, pizzaslits samt två mjukglassar, allt tjugo spänn och det är jag mest nöjd med men å andra sidan behövde jag grejerna från Biltema...
Åt det hållet har jag kanonfina cykelvägar men inåt centrum är det sämre. Cyklade det hållet tidigare idag och det kom en bil rakt mot mig i minst 70 där det är 50. Trångt och parkerade bilar på andra sidan så jag fick slänga mig undan upp på trottoaren. Det där gillar jag inte precis...
Jag har varit på Biltema som ni kan se på bilden nedan och det kostade 33 kronor och det får man väl säga är ganska skapligt. Stod och klämde på ett par arbetshandskar också för 19,90 men jag hoppade för som läget är nu får jag vända på kronorna... Den 13 juli är det veteranmarknad i Folkets Park och till det måste jag fokusera alla tillgängliga resurser. De e bara så...
Men före Biltema var jag på IKEA och fikade. Kaffe (får fyllas på), bulle, pizzaslits samt två mjukglassar, allt tjugo spänn och det är jag mest nöjd med men å andra sidan behövde jag grejerna från Biltema...
Åt det hållet har jag kanonfina cykelvägar men inåt centrum är det sämre. Cyklade det hållet tidigare idag och det kom en bil rakt mot mig i minst 70 där det är 50. Trångt och parkerade bilar på andra sidan så jag fick slänga mig undan upp på trottoaren. Det där gillar jag inte precis...
- Goldengotland
-
- Kontakt:
- Goldengotland
-
-
- Kontakt:
- Goldengotland
- Goldengotland
- Goldengotland