Ni har rätt, biggern är lite klossig och bör nog sitta rakt.
Ett fäste till björn borgaren kanske skulle lösa problemet (den understa på bilden). Jag gillar biggerlyktorna och skulle
gärna hitta en lösning för den. Annars kanske cobras förslag skulle kunna vara något, har några risiga glas att labba
med. Men om någon skulle ha ett bb fäste till övers hör av er, skulle gärna testa.
Kollade lite på bakljuset idag, var förbi Lasse i förrgår och rotade. Hittade lite bakljus grejor.
Men det största fyndet gjorde jag i mitt eget pannrum. Bigger med F50 fäste.
Här uppflyttad en bit till (sorry för den suddiga bilden)!
Känns som mittemellan skulle kunna vara något! Ska testa en baklykta som jag hittade hos Lasse också sen
är det dax för beslut!
musköchrister skrev:om det där fästet är platt (som det ser ut) och inte följer skärmens rundning är det ett puch-fäste, isåfall kan du inte använda det
musköchrister skrev:om det där fästet är platt (som det ser ut) och inte följer skärmens rundning är det ett puch-fäste, isåfall kan du inte använda det
Ingen fara! Fästet är inte platt, jag har labbat med ett fäste innan som jag hittade hos Lasse som är
från dakota och det blev inte bra. Sen fyndade jag detta rundade i pannrummet!
Lite händer i garaget i väntan på kopplingsfjädrar som jag hittade till slut. En förgasare dök upp idag!
U
Naturligtvis krävdes lite modifiering! Nu skulle en smäcker u-list behövas i hålet som jag sågade upp i plåten.
Någon som har förslag på vart man hittar en sådan?
Snart klar med hopsättningen, sen stundar uppstart! Ska bli roligt och hitta rätt bestyckning till gasaren
musköchrister skrev:
om nån av dom här duger kan jag skicka en bit
Man tackar! 20 cm av de övre listen skulle sitta som en smäck! Hålsågen jag använde
var tydligen den jag använt mest av alla i min sats. Så resultatet på min nylackade plåt
blev sisådär. Men det är inget som en liten bit u-list inte döljer!
Jag har sett avloppsrör användas i betydligt mer högteknologiska saker än mopeder.
kan inte avslöja var, för det är klassat som företagshemlighet.
svarva tolerans på 2,5 hundradelar inv gick väl an, men jag var gjad jag slapp borra 50 hål per längd-dm i dom.
På den frågan kommer ett bestämt nja! Stod och kikade på detta
rör idag.
Samtidigt känner jag mig en aning stressad!
Mitt minimala garage blev idag ockuperat av
den tillbaka flyttande dotterns halva bohag. Sonen tar studenten nästa fredag och moppen ska enligt
atomursberäkning vara klar veckan efter midsommar,så enligt mina erfarenheter från tidigare
modifieringar så blir den permanent!
Monterade ihop åket idag, den är långtifrån klar men på söndag är det rally och då tänkte jag åka!
Är för närvarande i munstycksjungeln, någon som åker med dellorto 28 på athena? Frågan är
vart ska jag börja? Levererad med 142 huvud gick som en påse skit, bluddrar och har sig på fullgas,
testade och löda igen och borra upp till 1 mm ingen skillnad.