<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej, jo jag tyckte inte priset var fel iallafall... Sen att mor o far sa att jag redan hade en moped är ju en annan sak <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske skulle uppdatera/utöka den här tråden till Svära/tycka alla andra än jag är dum i huvve tråden verkar som en del klämt taska i gylfen eller är hårt skitnödig eftersom det ska sväras & va allmänt på dåligt humör, va fan är du frisk & inte har andra problem väx upp klipp dig å skaffa ett jobb som gammfolke bruk säj... <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Kanske skulle uppdatera/utöka den här tråden till Svära/tycka alla andra än jag är dum i huvve tråden verkar som en del klämt taska i gylfen eller är hårt skitnödig eftersom det ska sväras & va allmänt på dåligt humör, va fan är du frisk & inte har andra problem väx upp klipp dig å skaffa ett jobb som gammfolke bruk säj...
Ja men fattar dom inte när dom kastar skit och går över gränsen
hur ska man då få dom att fatta att dom ska använda den tråden till
deras barnsliga påhopp av varandra
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra jobbat!
Dessutom känns det väl roligt när du tjänat pengarna helt själv på smarta affärer
Lycka till med inköpet "sweet home Alabama.." <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Bra jobbat!
Dessutom känns det väl roligt när du tjänat pengarna helt själv på smarta affärer
Lycka till med inköpet "sweet home Alabama.."
Tackar
Sen att jag är skyldig pappa fraktpengar och mor någon hundring gör inte så mycket... För ja frågade om de fortfarande gällde med 500kr i månaden om ja skötte mitt rum o de gjorde det Och senaste månaden hon betalade in pengar till mig var augusti
Inte för att ja vill ha dessa pengarna utan så jag vet at jag slipper betala tillbaka far o mor samt att jag kan köpa moppen
Hoppas på att köpa den idag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fan va surt men det är alltid så.. man måste klippa snabbt som fn annars är det väck.. dessutom kommer alltid klippen när börsen är tom
Men om du vet 100% säkert att pengar är på ingående så man man alltid prova om det går att låsa affären med en handpenning..
men men det kommer fler klipp..förresten är sporten kvar? det var väl även i dina trakter..
du kan ju satsa på den ist.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:fan va surt men det är alltid så.. man måste klippa snabbt som fn annars är det väck.. dessutom kommer alltid klippen när börsen är tom
Men om du vet 100% säkert att pengar är på ingående så man man alltid prova om det går att låsa affären med en handpenning..
men men det kommer fler klipp..förresten är sporten kvar? det var väl även i dina trakter..
du kan ju satsa på den ist..
Samma person som sålde, han brukar lägga ut 3 mopeder i månaden Veteraner alltså
Den är med såld och han gick ej ner i pris tydligen :/
Menmen.... <!-- </EdIndex> --></div>