<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->din kamera ger synvilla på varenda bild. jag tycker det ser ut som ratten sitter bak och fram på navet.
men jag kan inte tänka mig att jag ser rätt.
erlan skrev:din kamera ger synvilla på varenda bild. jag tycker det ser ut som ratten sitter bak och fram på navet.
men jag kan inte tänka mig att jag ser rätt.
erlan
nädå kameran lurar dig Erland... som du ser på nedre rattekern som det står saab på å detta är ju framåt, dessutom är det ju sömmar på baksidan oxå.....de här rattarna är ju ganska *platta*...
däremot satt ju ringen på framsidan fel så den har jag vänt så försänkningen av skruvarna stämmer.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm jo här kommer lite mer bilder på diverse vedermödor....nån hade naturligtvis bytt gasaren mot en FOMOCO...ford jo jo.. så givetvis var ju inte membranet från en riktig förgasare *solex* likadant..så nu står bilen ute å väntar på att få rätt delar.. ja-ja man ska väl prövas lite ibland..
kika å se olikheterna på förgasarmembranet...
ja inte ska det ju va lätt int sa norrlänningen..
nåja ut men å invänta rätt prylar......
återkommer ja ger inte upp...vill gärna åka *kalldraget* i ume... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var den framgrävd ur snön igen... nu sitter förgasaren på plats igen å bilen har börjat brumma igen.. den står inne nu i helgen, hade tänkt mig pyssla om den ytterligare kommande gör det själv kväll på jobbet..en ny avgasupphängning får tillverkas längst bak..lite oljebyte å dyl service...nu får de snart hålla i hatten på bilprovningen...för nu kommer ja snart.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det brukar fattas en del av bakre avgasfästet.
titta på classik motor hemsida om tillverkning av SAAB <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då va man ju nästan nyhemkommen efter en del skruvning på v4 an...
olja å filter bytt, blinkersglasen fram utbytta uppkollad belysning inför besiktning ...
kändes faktiskt gott att komma hem å slappa lite nu.. <!-- </EdIndex> --></div>