Windsor50 skrev:Dodgens regnr ser inte rumsrent utPatrik skrev:Strålande solsken i Trollhättan idag, bara några plusgrader men vindstilla så det var ok så länge man inte var i skuggan så.
/ P
Vädret..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Herregud!! Jag trodde inte det var möjligt? Den bilen lär bli ganska slak på andrahandsmarknaden <!-- </EdIndex> --></div>
kejsaren skrev:Windsor50 skrev:Dodgens regnr ser inte rumsrent utPatrik skrev:Strålande solsken i Trollhättan idag, bara några plusgrader men vindstilla så det var ok så länge man inte var i skuggan så.
/ P![]()
![]()
![]()
![]()
Herregud!! Jag trodde inte det var möjligt? Den bilen lär bli ganska slak på andrahandsmarknaden <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent E-type 1974 med EKF
Crescent SM50 1972
Crescent 1189 Flakmoped 1977
Monark Monarscoot 1961
Suzuki OR50 1980
Crescent SM50 1972
Crescent 1189 Flakmoped 1977
Monark Monarscoot 1961
Suzuki OR50 1980
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Det registreringsnummer som du angivit finns inte i vägtrafikregistret. Kontrollera numret och försök igen. Felkod (5208). <!-- </EdIndex> --></div>
snabb koll i registret.Shelby67 skrev:kejsaren skrev:Windsor50 skrev:Dodgens regnr ser inte rumsrent utPatrik skrev:Strålande solsken i Trollhättan idag, bara några plusgrader men vindstilla så det var ok så länge man inte var i skuggan så.
/ P![]()
![]()
![]()
![]()
Herregud!! Jag trodde inte det var möjligt? Den bilen lär bli ganska slak på andrahandsmarknaden
Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Det registreringsnummer som du angivit finns inte i vägtrafikregistret. Kontrollera numret och försök igen. Felkod (5208). <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Japp, 400kV är det , ser ut som Eiffeltornet sa min passagerare i barnstolen i baksätet när vi åkte förbi i em.56:an skrev: Härlig vårvinterbild den gillade jag. Natur och människans tekniska landvinningar i en lugn harmoni. Inte femtielva bilar som stressar motivet.
Linjen måste vara en av stamlinjerna och fyrahundrakilovoltare...
Bra fotat Patrik!
Mvh Patrik
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor