Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev: Göteborgshumorn är ju välkänd och uppskattas av de allra flesta :lol:
:no_no: :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

S_Compakt skrev:
erlan skrev:här ska ni nog vara snabba ni som gillar F50

http://www.blocket.se/stockholm/Cresent_F50_Sachs_32374085.htm?ca=9&w=3

erlan
Ja... helt ok pris på den :lol:
Eller högstbjudande, vad menas med det? Om jag åker dit med 1000:-, kan jag räkna med att få den, eller är det någon typ av auktion där? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan ta skämt av dom flesta slag, men när jag bad dig "kejsaren" sköt ditt ,så sköter jag mitt, så var det sagt som så, du skriver inte till mig, så skriver jag inte till dig....men du vill fortsätta "diskutera"... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag anser att det är bäst om man inte kommer överens att låta varandra vara ifred. Försök hålla det så om man inte gillar varandra, alla kan inte vara kompisar med varandra alltid. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ringde på F50 och den var uppe i 2500:- nu det är ju fortfarande billigt,han skulle låta annonsen vara öppen tills på Fredag och högst bud fick den då.. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

flora skrev:Jag ringde på F50 och den var uppe i 2500:- nu det är ju fortfarande billigt,han skulle låta annonsen vara öppen tills på Fredag och högst bud fick den då..
Funderar på om jag ska ringa och bjuda 6 papp .. sen hör jag ALDRIG av mig igen... Man kan välja tradera om man föredrar en auktion <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/-4st-Dellorto-forgasare-Gilera-Touring-auktion_100704_128386505

Synd att h*n inte sålde styckvis:/ Hade varit bra sugen på 14 12 :P <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

PipaZ skrev:http://www.tradera.com/-4st-Dellorto-fo ... _128386505

Synd att h*n inte sålde styckvis:/ Hade varit bra sugen på 14 12 :P
har ngt liknande liggandes hemma, vet inte skic dock.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
BjörnK

Inlägg av BjörnK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här är precis en sån Compact som jag vill ha.

http://www.blocket.se/goteborg/Crescent_Compact_32380659.htm?ca=17&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De var ett bra pris för en metallicgrön Compact i originalskick. Köp den om du vill ha en sånn, du kan knappast hitta samma färg i samma skick till lika bra pris. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Återigen till högstbjudande, jag finner det motbjudande med detta erbjudande.... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

bryggaren skrev:Återigen till högstbjudande, jag finner det motbjudande med detta erbjudande.... 8)
Det är ju tyvärr lite som auktioner ändå :/
Tycker det är bättre/roligare när det står
Pris: xxxx Kr Fast pris, eller först till kvarn :P <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

bryggaren skrev:Återigen till högstbjudande, jag finner det motbjudande med detta erbjudande.... 8)
Fast det kan ju betyda att om en bjuder 4000kr, en annan 4300kr, och en tredje 4700kr, så kan ju den som bjöd 4700kr få moppen för det priset. Högstbjudande innebär ju normalt inte bara uppåt sett från riktpriset. <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/skaraborg/Crescent_compact_2_handvaxel_32399050.htm?ca=13&w=3

8)
Vilket rör :O <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

ful som stryk. o vill man bara bli av med den som han skriver i annonsen då begär man ju inte de priset för en moppe som saknar så mkt delar. jag kom ju över min för 1000:- o den sakna endast kedjeskyddet. i övrigt fanns allt. till o med original verktygen finns kvar!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar