off topic tråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:Bild

Röker ej men det är en trevlig prydnad.
:)
/ P
fräck :wink: lite uda iaf :D
själv har man gb glass gubbe men den har la dom flästa? <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske nå't för dej Bigge jag ser du tänder upp en cigg... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Puchlasse
Forumsponsor
Kontakt:

Tanumsstrand

Inlägg av Puchlasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hotell i Tanumsstrand imorgon. Finns det nåt moppeliv där ?? Ska åka och kolla på ett stenbrott. Hur kul är inte det ? <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Re: Tanumsstrand

Inlägg av pangerva »

Caddylasse skrev:Hotell i Tanumsstrand imorgon. Finns det nåt moppeliv där ?? Ska åka och kolla på ett stenbrott. Hur kul är inte det ?
Du kommer till rätt sida! :D

Salt och rent vatten, ingen blandning eller algblommning. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Re: off topic tråden

Inlägg av Patrik »

alf-johan skrev:alla fårskriva om vad dom vill, alltså huller om buller Varsågoda
Lägger in en bild istället :)

Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Det säga att det är farligt att prata i mobil medan man kör, har däremot inte hört några studier om att det är farligt att läsa på forum under körning <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Raketsport skrev:, har däremot inte hört några studier om att det är farligt att läsa på forum under körning

Precis. 8)

:) Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
När vi nu har något så trevligt som detta forum, lite grova skämt är en sak det kan vara lite högt i tak så att säga, men personliga på hopp är av ondo, Måste beklaga att Amrace och Niklas hoppar av , jag tycker att vi gemensamt försöker att få dom att ändra sig :P :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1001 1002 10003....

Bild

Tror inte lasbilschaffisen hann å räkna så värst långt..

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
När vi nu har något så trevligt som detta forum, lite grova skämt är en sak det kan vara lite högt i tak så att säga, men personliga på hopp är av ondo, Måste beklaga att Amrace och Niklas hoppar av , jag tycker att vi gemensamt försöker att få dom att ändra sig :P :D
Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
flora

Inlägg av flora »

alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
När vi nu har något så trevligt som detta forum, lite grova skämt är en sak det kan vara lite högt i tak så att säga, men personliga på hopp är av ondo, Måste beklaga att Amrace och Niklas hoppar av , jag tycker att vi gemensamt försöker att få dom att ändra sig :P :D
Kan bara hålla med dig Affe, man märker viss tendens till Besserwisser fasoner ibland som går till överdrift, alla kan inte vara "raketforskare" utan man gör så gott man kan.Vad man personligen gör med sina moppar är ens egen ensak. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
flora

Inlägg av flora »

NiklasHögberg skrev:
Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!!
, Lämna inte forumet utan skit i vad andra säger.Det finns alltid folk som tror dom vet vad som är bäst eller vad som är rätt och fel. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

NiklasHögberg skrev:
Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!!
Jag förstår över huvud taget inte dina reaktioner Niklas.
Att något av det som skrivits skulle vara orsak till att lämna detta fina forumet är för mig ofattbart.

Det är väl bara att fetta in fjäderskruden, så att allt kan rinna av dig, och erkänna att du inte vill lämna forumet och tala om att du ska vara kvar.

Bemöt heller inte några inlägg du inte gillar och kommentera inte där du kan förvänta dig något du inte tycker om. Själv har jag av olika skäl avstått att kommentera vissa inlägg även om det kliat i skrivfingrarna.

Tar med ett citat till:

http://www.citatfabriken.se/irep/sv/3/3GF7Q1LA9CCP1_10RK2E7_PH_L_LS.jpg

Jag tycker att du ska vara kvar på forumet och fortsätta att vara aktiv.
Du vet att jag gillar dig Niklas och att du är en tillgång men jag kanske skojar lite för mycket i dina ögon. Du ska veta att det inte är illa ment i alla fall. Sån är jag.

För att sedan ta nästa avhopp på samma gång.
Jag tycker att Amarace ska vara kvar för jag tycker att han också är en tillgång på forumet. HOPPAS HAN LÄSER OCH ÅTERKOMMER!
Men jag kan inte för mitt liv förstå att en debatt om en kil ska göra folk till ovänner eller att det ska påverka någon så att han eller hon ska hoppa av. Vem skiter inte i vad kilen kallas för eller heter på "fuck"-språk. Vi lär oss lite varje gång i alla fall om än så lite.

Annars kan jag till sist meddela att jag har "svänghjulskilar" på ingång från Sura. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir nog kvar men jag kanske inte är lika aktiv i att kommentera saker o ting. säger nog endst saker i trådar ja vet att man får uppskattning i. har för övrigt fått mer snurr på f50:n, ringarna var helt kass, sen lite mer lucka i kolven då den var ivägen för insuget väldigt mkt. varvar ur bättre utan massa fyrtakt och gick lite fortare!! skönt o få den att gå rent och ngn km/h fortare!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra Niklas! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60