fräckPatrik skrev:
Röker ej men det är en trevlig prydnad.
/ P

själv har man gb glass gubbe men den har la dom flästa? <!-- </EdIndex> --></div>
Du kommer till rätt sida!Caddylasse skrev:Hotell i Tanumsstrand imorgon. Finns det nåt moppeliv där ?? Ska åka och kolla på ett stenbrott. Hur kul är inte det ?
Lägger in en bild iställetalf-johan skrev:alla fårskriva om vad dom vill, alltså huller om buller Varsågoda
Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!! <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
När vi nu har något så trevligt som detta forum, lite grova skämt är en sak det kan vara lite högt i tak så att säga, men personliga på hopp är av ondo, Måste beklaga att Amrace och Niklas hoppar av , jag tycker att vi gemensamt försöker att få dom att ändra sig![]()
Kan bara hålla med dig Affe, man märker viss tendens till Besserwisser fasoner ibland som går till överdrift, alla kan inte vara "raketforskare" utan man gör så gott man kan.Vad man personligen gör med sina moppar är ens egen ensak. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
När vi nu har något så trevligt som detta forum, lite grova skämt är en sak det kan vara lite högt i tak så att säga, men personliga på hopp är av ondo, Måste beklaga att Amrace och Niklas hoppar av , jag tycker att vi gemensamt försöker att få dom att ändra sig![]()
, Lämna inte forumet utan skit i vad andra säger.Det finns alltid folk som tror dom vet vad som är bäst eller vad som är rätt och fel. <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!!alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,
Jag förstår över huvud taget inte dina reaktioner Niklas.NiklasHögberg skrev:Du e snäll du Affe. ja tar mig en funderare hur ja ska göra angående va me eller inte!! får se vad ni andra tycker!!alf-johan skrev:Nu ska jag skriva vad jag tycker, jag förstår ej varför skämten behöver byggas upp till så stora nivåer så att medlemmar måste träda ur forumet,