Jag har inte förstått varför det är så bra med massinvandring och mångkultur, och varför dom flesta politiker alltid framför det som att det är bra för Sverige.
Själv är jag inte alls intresserad av mångkultur, jag vill att olika kulturer ska finnas men inte på samma ställe,
jag tror på att kulturer utvecklas bättre var för sig, att blanda ihop allt ser jag ingen anledning till och känner att konflikterna blir större än glädjen.
Det måste ligga en hund begraven nånstans, nån måste ha vinning av det men jag har inte kommit på vem och vad.
att vi ska hjälpa folk i nöd förstår och ser jag som självklart, både här och i på plats, jag men alla andra då?
Och varför är det så viktigt för en del av oss Svenskar att skydda muslimer? går det inte att behandla dom som alla andra MED rättigheter OCH skyldigheter?
Eftersom dom ofta flyr från muslimska länder som styrs av en regim som förtrycker folket på ett eller annat vis kan man ju undra varför dom vill utveckla ett annat land till att vara så likt de land som dom flytt ifrån
jag få inte ihop det liksom.
Eftersom det skrivs en hel del om vår arbetslöshet har jag heller inte förstått varför vi skulle "behöva" massinvandring, skulle arbetsbristen bli lägre då???????
Den som tror det kanske tycker att 1+1=3
Bara ett par funderingar, så där i största allmänhet