Säcken skrev:Fan va varmt dä ä.... Dax å klippa gräset, men batteriet va lite dåligt på klipparn så ja får be käringa suga igång den i avgasröret sen när ho kommer hem från jobbet....
+10 ute nu vid midnatt. Har varit en rätt skön dag men lite blåsig.
Tyvärr är jag sjuk. En tiodagars penicillinkur mot tandinfektion avlöstes med en virusinfektion. Har haft lite feber idag och mest legat still på eftermiddan. Det är vanligt men en virusinfektion efter penicillinkur sa dom på 1177 för penicillinet slår ut alla bakterier även dom som kroppen behöver för att skydda mot virusar.
56:an skrev:+10 ute nu vid midnatt. Har varit en rätt skön dag men lite blåsig.
Tyvärr är jag sjuk. En tiodagars penicillinkur mot tandinfektion avlöstes med en virusinfektion. Har haft lite feber idag och mest legat still på eftermiddan. Det är vanligt men en virusinfektion efter penicillinkur sa dom på 1177 för penicillinet slår ut alla bakterier även dom som kroppen behöver för att skydda mot virusar.
Tråkigt och vara sjuk när det är så fint vårväder
Tråkigt med sjukdom
efter en sån penicilinkur brukar jag tillföra kroppen lite friska bakterier, Hälsofil tex
56:an skrev:+10 ute nu vid midnatt. Har varit en rätt skön dag men lite blåsig.
alf-johan skrev:Tråkigt med sjukdom
efter en sån penicilinkur brukar jag tillföra kroppen lite friska bakterier, Hälsofil tex
Tack alla, det låter som ett bra tips
På måndag ska jag till tandläkaren och det blir min första rotfyllning, tidigare har jag lagat och dragit ut ett par tänder. Tandutdragning gillar jag inte det blir så jobbigt efteråt
alf-johan skrev:Tråkigt med sjukdom
Tack alla, det låter som ett bra tips
På måndag ska jag till tandläkaren och det blir min första rotfyllning, tidigare har jag lagat och dragit ut ett par tänder. Tandutdragning gillar jag inte det blir så jobbigt efteråt
Tycket du ska tänka om lite där "rycka" är ingenting mot en rotfyllning