Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Mopedister på besök
Bild

Bild

Moppeintresset ska starta i tid. Svea vet redan att Autopeden är något alldeles extra.
Bild
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Fick Pnilz pula igång moppen? det verkar va hans stil... :D (iaf i onsdags på Gammlia...)
Användarens profilbild
pnilz
Site Admin

Inlägg av pnilz »

Tack för kaffet!

zappafan skrev:Fick Pnilz pula igång moppen? det verkar va hans stil... :D (iaf i onsdags på Gammlia...)
Nu ska vi inte vara sånna velocetten blev duktigt sur men sen gick den.....

Danne
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Ooooojaaa biljett bokad 26/11 med orginaluppsättning, förutom kungen själv .... :bananas: :bananas: :clapping: pöjken är j.. duktig på gitarr..
Bild
på Cirkus Arena i Stockholm, fy fan kan inte bli annat än bääääst.. spocht_winner
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

zappafan skrev:Ooooojaaa biljett bokad 26/11 med orginaluppsättning, förutom kungen själv .... :bananas: :bananas: :clapping: pöjken är j.. duktig på gitarr..
Bild
på Cirkus Arena i Stockholm, fy fan kan inte bli annat än bääääst.. spocht_winner
Den dubbel-LP:n köpte jag 1974... :oops:
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

zappafan skrev:Rätt okey moppeväg efter "Flottarstigen" Rickleån/Robertsfors :D , men nej inget sånt :( ,det ska ju promeneras (jag) för det är ju så j.. nyttigt.... :evil:
Bild
Mycket fin väg och såna finns tack och lov också här i södra delen av landet :wink:

Men inte moppe och inte heller gå, med årstid och väder som bilden vill jag nog allra helst glida fram där på gammal damcykel med inte alltför hårt pumpade däck thumb_up
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Blev som en "tvättdag" idag, man tvätta motorfordon från 7,5 liter till 79,6 cc... :lol:
Bild
Bild
Sen ut en (kanske) sista sväng före ägarbyte, med 2013, gamla hängbron över Rickleån... :sol:
Bild
hamna hos en pensionerad arbetskompis, hojen hade legat i lådor då han fick den som "födelsedagspresent" :wink: , ihopskruvad sen några år.. thumb_up
Bild
nu hade han tagit hem svärmors gamla moped, jag sa då han fundera på nylack, nej för tusan behåll som den är... :D
Bild
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

zappafan skrev: Sen ut en (kanske) sista sväng före ägarbyte, med 2013, gamla hängbron över Rickleån... :sol:
Bild
Härlig mopedtur, vi ser fram emot vintermånaderna 2013 :D
//Jossan
Josefine Andersson
Levve

Inlägg av Levve »

Jahaja, då var det dags att åka på årets första surströmmingsskiva.
Det vattnas i truten. :wink:
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

Levve skrev:surströmmingsskiva.
Bild

:lol: :lol:
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

zappafan skrev:Blev som en "tvättdag" idag, man tvätta motorfordon från 7,5 liter till 79,6 cc... :lol:
Bild
Bild
Sen ut en (kanske) sista sväng före ägarbyte, med 2013, gamla hängbron över Rickleån... :sol:
Bild
hamna hos en pensionerad arbetskompis, hojen hade legat i lådor då han fick den som "födelsedagspresent" :wink: , ihopskruvad sen några år.. thumb_up
Bild
nu hade han tagit hem svärmors gamla moped, jag sa då han fundera på nylack, nej för tusan behåll som den är... :D
Bild

vilka fina bilder Zappa....en så fin hängbro oxå :) byggdes allt bra mycket vackrare förr..... :thumb:
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Var på Överboda Classic car meet idag i strålande :sol: ...tog några få bilder.. hämta upp två stadsbor som haka på oss, lite trist att flesta bilar har man ju redan sett på Wheels - Gammlia, men det är ju trevligt ändå... :wink:... två hamburgare + kaffe/fika gick ju ner åxå..
Bild
lite udda färg kanske..
Bild
Bild
Bild
Lite moppar vad jag såg & en liten Loppis med mest Puch prylar i mopedväg iaf...
Bild
Bild
Såg inte till Pnilz men man ser ju dåligt.. :D
Sen kommer man aldrig växa ifrån känslan med V8:an att växla ner till Tvåan trampa pedalen i botten vxla upptill trean vid 6300 & hålla ner ett litet tag till vid omkörning på vägen hem... :twisted: ...ett par ggr..
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Sista gången på Gammlia för iår, mycke bilar & folk.... :D
Bild

Bild
Ford Falcon Ranchero lite småfrän... 8)
Bild
Har börjat gilla Plåtisar med Redline mer & mer... thumb_up
Bild
Snacka om Lååågprofil... :shock:
Bild
Fika e gött... :wink:
Bild
Träffa en annan Lumparkompis med fru som köpt sig en liten Fiat cab (han var duktigt ointresserad av allt va motor hette då, men nu har han skärpt till sig.... :lol: )
Bild
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Jag tror det där är en Fiat 124 Spider rätta mig om jag har fel. Har inte sett nån sån tidigare men vet att dom fanns.
Skriv svar