Conrad Engström skrev:Bra Rexxy Nu börjar den gå som en vanlig Sachs.
Håller med.....kom till DALA/ Open å slå mig i ett Race...kör min F50GLX med bra 80cc gammal SACHS/akf.motor......Conrad du med slå mig då...
Ja hoppas göra bättre än sist....13 sec på halva bannan....de varav över....så trotteln mmm var lös...EN super Flopp av mig.
Lite bättre har jag nu iaf.....F50 har tryck... å jag van ju ICE racet Trolle rakbannan.
Har drev så alla kan låna nu...+ ite mera...***ler***
Jag planerar att köra i Västerås på Aros Open. Men jag måste öva starter! Jag är så fruktansvärd dålig på dom.
Mats T skrev:
Rexxy skrev:
Mats T skrev:Blir bra Rexxy !
Just PWK n har en liten egenhet att gå fett i mellanregistret.
Fräste bort nivån förra sässongen på trotteln på samma vis.
Och hjälpte en del, men på min slutade med egen slipad mässings tråd som vart Sachsens lösning.Su förgasare från Rover på pv,n med turbo matning var i behov av samma sak på 80 talet.
Igår var jag till drömfabriken Biltema och köpte mig en 32mm kylarslang! Dock inte för att använda som kylarslang, utan som insugsgummi! Det jag har haft tidigare har varit långt under standarden, och förgasaren lossade stup i ett. Så en bit av slangen kapades, och förgasaren monterades fast. Nu sitter den som berget!
Jag fixade inte så mycket mer, detta var mest som en förberedelse för imorgon. Då Hallstamoppers ska ställa ut moppar på Hallstahammars torg. Tänkte åka dit med den.
Tjejen var med, och hon ville filma lite. Så jag kunde ju inte göra henne besviken, så jag fastnade på film. ;)