Crescent 1126-57"second edition"
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Går ju fint att få i EKF-cylindrar i svensksålda utan svetsning.
Men modifikation behövs ju. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har kört 100km/h (inofficielt) med svensksålda block, så visst går det!fatchance skrev:Rolig läsning Selma!
Håller med dig, kul och retas lite!
Det går att få bra fjong i grejorna med originalblocken också.
Ari i HM, har väl kört i 107km/h om jag inte minns fel.

Men modifikation behövs ju. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
som sagt allt går med tid, material å maskiner... <!-- </EdIndex> --></div>Rexxy skrev:Jag har kört 100km/h (inofficielt) med svensksålda block, så visst går det!fatchance skrev:Rolig läsning Selma!
Håller med dig, kul och retas lite!
Det går att få bra fjong i grejorna med originalblocken också.
Ari i HM, har väl kört i 107km/h om jag inte minns fel.
Men modifikation behövs ju.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->för att vara mer OT... alltid lika roligt att åka ifrån andra, mindre roligt att bli frånåkt. men det är fan alltid lika omoget och gubbigt att bli grinig över det. ha roligt istället för gnäll. köp en ekf motor själv om ni blir ledsna på bli frånåkta eller gör något åt det <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är en kille som får upp sin eldrivna scooter en bra bit över 100km/h
http://www.youtube.com/watch?v=-VaVlhZM3wk&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.youtube.com/watch?v=-VaVlhZM3wk&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja, han är väl inte direkt i din storlek... 
Men bra på att vässa är han iaf, det är rätt så kul att stå och studera hans byggen, för det är en del udda och fiffiga lösningar på dom. <!-- </EdIndex> --></div>

Men bra på att vässa är han iaf, det är rätt så kul att stå och studera hans byggen, för det är en del udda och fiffiga lösningar på dom. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
-