Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

Oaken skrev:
billykid skrev:de e däää full gas som gäller.. :roll:

Helt rätt! :thumb:

Fin-fin husvagn du har köpt.

slider_thankyou.gif .....Oaken

Mä andra ord så har du köpt en täkt släpkärra... Jo dä ju nästa sant Säcken...:shock:
Fast jag sover nog hällre i en Polar 300 än en täkt släpkärra... slider_cheers.gif
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

Du kan få mitt tält annars om du inte är nöjd med 300an :D
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

finns en här med
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Re: Husvagn Polar 300

Inlägg av Raketaren »

billykid skrev:Tusen Tack Lasse Wäss för tippset och sällskapet på resan till Gagnef. slider_thankyou.gif Som gav mig detta köp. Husvagn Polar 300.. :thumb:

Blir nog en utmärk Camping/Mopedvagn för turer i landet... :roll: Behöver lite om vård i främre delen då fukt finns där... :?

Bild

Köket där Inga eller Inge diskar som vanligt.. 8-|
Bild

Här kommer mina älsklingar att lastas in...(mopederna) :X ..:X
Bild

Rosa gardiner är sött.... ;;)
Bild

Grattis till ett kanonköp Billy...har själv funderat på enb sån där vagn rätt länge nu...kanonbostad på moppeträffarna... :thumb:
Användarens profilbild
Alfredsson

Inlägg av Alfredsson »

Bild

Kosta 800:-, ett kap
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Jag blir alltid avis på såna objekt :evil:

Novolette och Autoped gör sig bäst utan kåpor! :idea:
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Inget köp men det är de senaste ja släpat hem. fanns ju risk att den kastades så ja hämtade den idag. Rex miniped från mitten av 70 talet.

Bild

Uploaded with ImageShack.us
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

Köpte en audi 100 igår. förgasardriven 1.8 liters :wink:
Forumsponsor

Grattis :roll:
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

56:an skrev:Grattis :roll:
ja jag hade ju ingen bil och dyker det upp en för 2000 skattad och besiktad så tar jag tillfället i akt.

Kan medge att det kanske inte är den bästa bilen men till mina ändamål så duger den.
Forumsponsor

Det där är egentligen en väldigt bra bil, är också väldigt bränslesnål efter vad jag hört.
Om man måste ha bil och köra varje dag så är det säkert bland dom billigaste alternativen. Så du har gjort en god affär thumb_up

Jag skrev så för jag har en liknande pjäs själv :oops: fast det är 2,2 liters motor och combi cupé.
En riktig laståsna samtidigt som superskön milslukare trots åldern. Nackdelar är dyr skatt och försäkring och när jag räknade
på det hade det varit mycket billigare om jag istället tagit taxi men dom tar ju inte ett vedlass eller mopeder i skuffen.... :roll:

Nu har Audin stått här utanför i tre år men den verkar inte vilja rosta för det är galvad kaross på den :wink:

Årsmodell på min är 1987 vad är det på din?

Fast nu har jag en annan bil och den har du säkert läst om nånstans här... :lol:
Amarace

Inlägg av Amarace »

För mig blev det en Volvo 145 -69 i helgen (bruksskick), ska bli slitvarg och alltid ha baksätet nerfällt :)
Blev även en 145 -70 för ett tag sedan (rostlagad, utan motor och låda) som jag inte vet vad jag ska göra med än nu då jag skaffat den här 69:an.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Amarace skrev:För mig blev det en Volvo 145 -69 i helgen (bruksskick), ska bli slitvarg och alltid ha baksätet nerfällt :)
Blev även en 145 -70 för ett tag sedan (rostlagad, utan motor och låda) som jag inte vet vad jag ska göra med än nu då jag skaffat den här 69:an.
hade de inte varit så galet långt bort så vet jag iaf 1 som hade varit sugen på den 70an =P
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

56:an skrev:Det där är egentligen en väldigt bra bil, är också väldigt bränslesnål efter vad jag hört.
Om man måste ha bil och köra varje dag så är det säkert bland dom billigaste alternativen. Så du har gjort en god affär thumb_up

Jag skrev så för jag har en liknande pjäs själv :oops: fast det är 2,2 liters motor och combi cupé.
En riktig laståsna samtidigt som superskön milslukare trots åldern. Nackdelar är dyr skatt och försäkring och när jag räknade
på det hade det varit mycket billigare om jag istället tagit taxi men dom tar ju inte ett vedlass eller mopeder i skuffen.... :roll:

Nu har Audin stått här utanför i tre år men den verkar inte vilja rosta för det är galvad kaross på den :wink:

Årsmodell på min är 1987 vad är det på din?

Fast nu har jag en annan bil och den har du säkert läst om nånstans här... :lol:
Min är också en 87:a och utan servo, så det är väl inte så roligt vid parkering i städer. Jag har haft 2 stycken a6:or 95:or tidigare varav en var en diesel och där kan vi prata dyr skatt. tror det var kring 7800:- per år.
Forumsponsor

Har för mig min kostade över 2000 i skatt om året och försäkringen var ännu dyrare.

Min är silvermetallic och combicupé

Vad är din?
Skriv svar