Oaken skrev:billykid skrev:de e däää full gas som gäller..
Helt rätt!![]()
Fin-fin husvagn du har köpt.

Mä andra ord så har du köpt en täkt släpkärra... Jo dä ju nästa sant Säcken...

Fast jag sover nog hällre i en Polar 300 än en täkt släpkärra...

billykid skrev:Tusen Tack Lasse Wäss för tippset och sällskapet på resan till Gagnef.Som gav mig detta köp. Husvagn Polar 300..
![]()
Blir nog en utmärk Camping/Mopedvagn för turer i landet...Behöver lite om vård i främre delen då fukt finns där...
Köket där Inga eller Inge diskar som vanligt..![]()
Här kommer mina älsklingar att lastas in...(mopederna)..
![]()
Rosa gardiner är sött....![]()
hade de inte varit så galet långt bort så vet jag iaf 1 som hade varit sugen på den 70an =PAmarace skrev:För mig blev det en Volvo 145 -69 i helgen (bruksskick), ska bli slitvarg och alltid ha baksätet nerfällt
Blev även en 145 -70 för ett tag sedan (rostlagad, utan motor och låda) som jag inte vet vad jag ska göra med än nu då jag skaffat den här 69:an.
Min är också en 87:a och utan servo, så det är väl inte så roligt vid parkering i städer. Jag har haft 2 stycken a6:or 95:or tidigare varav en var en diesel och där kan vi prata dyr skatt. tror det var kring 7800:- per år.56:an skrev:Det där är egentligen en väldigt bra bil, är också väldigt bränslesnål efter vad jag hört.
Om man måste ha bil och köra varje dag så är det säkert bland dom billigaste alternativen. Så du har gjort en god affär![]()
Jag skrev så för jag har en liknande pjäs självfast det är 2,2 liters motor och combi cupé.
En riktig laståsna samtidigt som superskön milslukare trots åldern. Nackdelar är dyr skatt och försäkring och när jag räknade
på det hade det varit mycket billigare om jag istället tagit taxi men dom tar ju inte ett vedlass eller mopeder i skuffen....![]()
Nu har Audin stått här utanför i tre år men den verkar inte vilja rosta för det är galvad kaross på den![]()
Årsmodell på min är 1987 vad är det på din?
Fast nu har jag en annan bil och den har du säkert läst om nånstans här...