Pop skrev:och det där med temperaturen alltid har ändrat sig, ja, men aldrig såhär snabbt, det brukar ta runt 60-70 år innan man brukar känna skilnad, och då har man vant sig... nu va senaste varmpunkten på 70 talet... och att ishaven har minskat rejält.. det gjorde dom inte på 70 talet, inte till denna grad
Jag håller med dig i allt du skrivit förutom det där med att det tar 70 80 år det krävs myyyycket längre kalla respektive varma perioder för att man ska kunna kalla det en trend "tänk på hur länge jorden har existerat och hur länge har vi säker tempratur statistik ifrån ?
Men det andra du skriver håller jag med om till 100% <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vem bryr sig om klimatförändringar när man ändå kommer att ligga som
mat till maskarna och växtjord till jordgubbarna....kick off and give the iron... <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Vem bryr sig om klimatförändringar när man ändå kommer att ligga som
mat till maskarna och växtjord till jordgubbarna....kick off and give the iron...
Gillar dej Grannen nu men å andra sidan har jag fått bådde whisky & öl... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->- 10 på cykel träffa en gammal rallynörd ut på byn som set hockey (skellefteå vann.. ) inte så nykter (inte jag heller) men trevligt snack ändå nu gå & <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ricks off topic men men..
Du prickar då in som vanligt..när man har grabbarna hemma då vill du parta vilket går fetbort..Å när man e ensam då vill du gosa med din fru så skyll dig själv <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En vecka fick man vara lycklig,men nu börjar eländet trilla ner igen.
Ber till gudarna att det ger sig snart
Nästa projekt blir nog att "hotta" upp någon gammal snöslunga,portad cylle fet fugge avstämd pipa,då kanske man tycker det är kul att gå ut å gasa lite
Man kanske till och med skottar grannens tomt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nån som har lite kunskap och mycket tid kan ju göra en radiostyd slunga:)
Sitta inne och skotta <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm låter som ett drömscenarium, kunna sitta inne med en fjärrtyrning bara skulle ju va nåt... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
körmoped skrev:Nån som har lite kunskap och mycket tid kan ju göra en radiostyd slunga:)
Sitta inne och skotta
Ha ha,en skenande snöslunga som tappat signalen till fjärrkontrollen
låter spännande.
Man blir nog grannarnas favorit när man plöjt ner häcken <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju bli en skenande köttkvarn oxå kan ja tänka mig.. nä är nog säkrast man håller i den... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...